וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה לכם לראות את נבחרת ישראל מול איטליה בבודפשט?

הנבחרת תצא לטורניר קשה במיוחד של ליגת האומות כשתתמודד עם איטליה, צרפת ובלגיה. המשחק הראשון מול האיטלקים ייערך בבודפשט - דיזנהאוז גרופ, הספק המורשה של ההתאחדות, פרסמה את מחירי החבילות

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל מוכשל ברחבה על ידי דניאל גרטארסון שחקן נבחרת איסלנד. רויטרס
יוצאים לדרך מול איטליה/רויטרס

בזמן שחברות זרות רבות מבטלות טיסות לישראל וממנה, זה הזמן, אולי, להבטיח קצת אסקפיזם. נבחרת הכדורגל של ישראל תחל את משחקי ה"בית" שלה בליגת האומות ב-9 בספטמבר, כשתארח את נבחרתה החזקה של איטליה. מלבד הסקוואדרה אזורה, יריבותיה של ישראל הן צרפת ובלגיה, כך שנותר רק להצטער על כך שלא נזכה, כפי הנראה, לצפות אפילו במשחק אחד בארץ.

מי שירצה לראות את הכוכבים במגרש יקבל הזדמנות לעשות זאת עם טיסות ישירות של חברת ישראייר. דיזנהאוז גרופ, הספק המורשה של ההתאחדות לכדורגל, מציעה שתי חבילות למשחק מול איטליה.

חבילה הכוללת טיסה ישירה לבודפשט ל-3 לילות בתאריכים 7-10.9.2024, כרטיס למשחק, לינה במלון יורוסטאר דנובה על בסיס ארוחת בוקר, כבודה, מיסים והעברות למלון. מחיר החבילה יחל מ-819 יורו לאדם בחדר זוגי.
חבילה הכוללת טיסה ישירה לבודפשט ל-4 לילות בתאריכים 7-11.9.2024, כרטיס למשחק, לינה במלון יורוסטאר דנובה על בסיס ארוחת בוקר, כבודה, מיסים והעברות למלון. מחיר החבילה יחל מ-869 יורו לאדם בחדר זוגי.

עומר חודורוב-לוי, מנהלת חטיבת השיווק בדיזנהאוז גרופ: "ניכרת התעניינות גבוהה במשחק זה ואנחנו מעריכים כי צפויים להגיע מאות אוהדים מישראל. דיזנהאוז נערכה להטסת האוהדים ולספק להם חוויית כדורגל מלאה".

ניב גולדשטיין, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "הונגריה הפכה בית עבור נבחרת ישראל בשל הנסיבות המיוחדות בהן מצויה מדינת ישראל ואנו מלאי הערכה על כך. נבחרת ישראל הבוגרת פותחת קמפיין מאתגר, עם יריבות אטרקטיביות, ואנחנו בהחלט שמחים על העניין הגדול סביב המשחק ויודעים עד כמה חשוב לאוהדים ולאוהדות ללוות את הנבחרת ולתמוך בה. נמשיך למסד שיתופי פעולה שיעזרו לקהל להיות עם הנבחרת ולצבוע את האצטדיון בגווני כחול-לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully