וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולאנקה על סף מעבר לטוטנהאם, יובנטוס נפרדה מקייזה

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 18:50

התרנגולים מקווים שבורנמות' תתפשר על מחירו, אחרת עשויים להפעיל את סעיף השחרור. שחקן נבחרת איטליה מחפש קבוצה חדשה, ניקו ווילימאס סירב לפ.ס.ז'. העברות ושמועות

תקציר סופרקאפ פורטוגלי: ספורטינג ליסבון - פורטו 4:3/ספורט1

העברות

* אחרי שמכרה את אלכסנדר סורלות' מלך שעריה לאתלטיקו מדריד, ויאריאל הודיעה על החתמתו של ניקולא פפה, אקס ארסנל. פפה מגיע בהעברה חופשית מטרבזונספור הטורקית.

* ווסטהאם הודיעה על רכישתו של קריסנסיו סאמרוויל, שחקן הכנף ההולנדי בן ה-22. הוא חתם לחמש שנים ולידס קיבלה עבורו כ-25 מיליון ליש"ט על פי ההערכות.

* אתלטיקו מדריד הודיעה על רכישתו של החלוץ הנורבגי אלכסנדר סורלות'. הקולצ'ונרוס שילמו עבורו 30 מיליון יורו לוויאריאל.

* ב"ספורט" הקטלאני דווח שניקו וויליאמס, כוכב נבחרת ספרד ואתלטיק בילבאו, סירב להצעת פריז סן ז'רמן. וויליאמס רוצה להישאר בספרד ואם לא יעבור לברצלונה שמנסה לגייס את המשאבים לצרפו, צפוי להמשיך בבילבאו.

* חוליאן אלברס אמור לחזור בקרוב לאימוני מנצ'סטר סיטי אחרי שארגנטינה הודחה מהמשחקים האולימפיים, אבל במקביל יגיע סוכנו לאירופה כדי לנסות למצוא פתרון לסוגיה. הארגנטינאי רוצה לעזוב כדי להפוך לשחקן בכיר ומוביל, פריז סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד צפויות לנסות לרכוש אותו - אבל סיטי הבהירה שהיא תדרוש עבורו הרבה יותר מאשר 50 מיליון יורו, אלא סביב 80-90.

* ווסטהאם תכריז על החתמה כפולה ונוצצת במהלך היום: החלוץ הגרמני ניקלאס פולקרוג (31) נרכש מבורוסיה דורטמונד עבור 25 מיליון יורו וכן חתם גידו רודירגס, הקשר האחורי הארגנטינאי בן ה-30 שסיים את חוזהו בריאל בטיס ומצטרף כשחקן חופשי.

* יובנטוס אישרה שהיא נפרדת מפדריקו קייזה. המאמן טיאגו מוטה השאיר את הקשר מחוץ לסגל למשחק ההכנה נגד ברסט וכאשר נשאל מהי משמעות הדבר, השיב: "היינו ברורים, הוא וכל שאר השחקנים שלא זומנו צריכים למצוא קבוצה חדשה. ההחלטה התקבלה". משמעות הדבר היא שגם השוער וויצ'ך שצ'סני והקשרים ווסטון מקני ופיליפ קוסטיץ' לא בתוכניות, כי גם הם לא זומנו למשחק.

* אתלטיקו מדריד מקווה להשלים את צירופו של הקשר קונור גלאגר. האנגלי לא ימשיך בצ'לסי, שעל פי הדיווחים בסוף השבוע הודיעה לו שהוא לא יצטרף לאימונים מכיוון שהוא לא בתוכניות.

* ז'אן קלייר טודיבו מתקרב ליובנטוס. הבלם לא נכלל בסגל ניס למשחק ההכנה האחרון שלה ועל פי הדיווחים הוא דורש שהקבוצה תקבל את הצעת הגברת הזקנה, אליה הוא רוצה לעבור במיידי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן יובנטוס, פדריקו קייזה. Jonathan Moscrop, GettyImages
מוטה ויתר על שירותיו. פדריקו קייזה/GettyImages, Jonathan Moscrop

* לא מעט דיווחים היו בחודשים האחרונים על כך שיוזואה קימיש עשוי לעזוב את באיירן מינכן, גם בשל העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ 2025, אבל בימים אלה הוא מנהל מו"מ על הארכת חוזהו. לעומתו, בריאן סראגוסה צפוי לעזוב בהשאלה ללא אופציית רכישה.

* שחקן הכנף הקולומביאני יאסר אספרייה לא ימשיך בווטפורד. הכוכב בן ה-20 קיבל הצעות מלסטר סיטי, פורטו וג'ירונה.

* לטענת "קוריירה דלו ספורט", יובנטוס לא מוכנה לוותר על טון קופמיינרס ותשפר את הצעתה לאטאלנטה ההולנדי - תציע כ-55 מיליון יורו תמורת הקשר בן ה-26.

* חלוץ חדש לטוטנהאם? לטענת "מירור", התרנגולים קרובים סיכום עם בורנמות' לרכישת דומיניק סולאנקה. יש לו סעיף שחרור בסך 65 מיליון ליש"ט וטוטנהאם מקווה שבורנמות' תתפשר ותמכור אותו תמורת 57 מיליון ליש"ט. אחרת, היא צפויה להפעיל את סעיף השחרור.

* ליברפול סירבתה להצעתה של סאות'המפטון לרכוש את פאביו קרבאליו תמורת 15 מיליון ליש"ט. המייטי רדס כן מוכנים להשאיל את הקשר שגם בעונה החולפת שיחק בצ'מפיונשיפ, בהאל סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully