וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' נגד האקסית? מכבי ת"א בהגרלת פלייאוף הליגה האירופית

אחרי ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות ועוד לפני המפגשים עם פוניבז' הליטאית, הצהובים יגלו מי תהיה יריבתם הבאה - באצ'קה טופולה ובשיקטאש בין האפשרויות (שני, 14:00, ספורט1)

תקציר: מכבי תל אביב - סטיאווה בוקרשט 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב נכנעה לסטיאווה בוקרשט בדקה ה-90 והודחה באכזבה גדולה ממוקדמות ליגת האלופות, אבל היא עדיין חזק בתמונת ההעפלה למפעלים האירופיים. ז'ארקו לאזטיץ' ושחקניו יבטיחו השתתפות לכל הפחות בקונפרנס ליג אם יעברו את פוניבז', המשחק הראשון ביום שלישי בווילנה (19:30) והגומלין ביום חמישי הבא בהונגריה, אבל עוד לפני המפגש הראשון עם האלופה הליטאית, מחר (שני, 1400) הצהובים ישתתפו בהגרלת פלייאוף הליגה האירופית.

בזכות 35.5 נקודות דירוג שצברה, מכבי תל אביב מדורגת לכל אורך שלבי המוקדמות ומכאן שהיא מקווה לקבל הגרלה נוחה. הצמצום ייערך מחר בבוקר (09:30 משוער) ואז תיקבע סופית רשימת היריבות האפשריות, אך מובן מאליו שמכבי תל אביב צריכה לחשוש מבשיקטאש הטורקית, כמו גם מראפיד וינה האוסטרית (בהנחה שתעבור את טרבזונספור הטורקית), רייקה הקרואטית (אם תעבור את אלפסבורג השבדית) ובין האופציות יכולה להיות גם סטיאווה בוקרשט - אם תפסיד לספרטה פראג. לעומת זאת, הגרלה קלה יותר תהיה ריגה הלטבית (שצפויה להדיח את סנטה קולומה האנדורית) או באצ'קה טופולה הסרבית - האקסית של לאזטיץ'.

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ההגרלה תזמן לו מפגש עם האקסית? לאזטיץ'/דני מרון

אם מכבי תל אביב תודח במפתיע, היא תמשיך לפלייאוף הקונפרנס ליג, הגרלה שתיערך שעה מאוחר יותר (15:00, ספורט1). שם היא תוגרל רק עם אלופות שנשרו ממוקדמות ליגת האלופות ובין האופציות צפויות להיות פטרוקוב המולדבית, פלורה טאלין האסטונית, ה.י.ק הלסינקי הפינית ובלקני הקוסוברית.

משחקי שלב הפלייאוף בשני המפעלים ייערכו ב-22 וב-29 באוגוסט, שבוע לאחר הגומלין בין מכבי תל אביב לפוניבז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully