וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסוף סיסוקו נחת בישראל לקראת חתימה רשמית במכבי תל אביב

הקשר ששוחרר מבורדו הצרפתית הגיע ארצה, ולאחר בדיקות רפואיות יחתום רשמית לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת אצל הצהובים

תקציר: מכבי תל אביב - סטיאווה בוקרשט 1:0/ספורט1

הקשר ממאלי, איסוף סיסוקו, נחת היום (שבת) בישראל והוא בדרך לחתימה רשמית במכבי תל אביב. עם נחיתתו בישראל פרסם הקשר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא נפרד מחבריו בבורדו. כזכור, סיסוקו שוחרר מהקבוצה הצרפתית ללא עלות לאחר שבורדו ירדה לליגה השלישית, ומיד לאחר מכן הוא סיכם את תנאיו לשלוש שנים במדי האלופה הישראלית.

סיסוקו, 23, שמשחק בעמדת הקשר במרכז המגרש, שיחק עם נבחרת מאלי באולימפיאדה ומיד עם ההדחה של נבחרתו, עבדו ראשי מכבי תל אביב על הסדרת הויזה ומציאת טיסה לישראל. בשל המצב הביטחוני המתוח כאן בארץ, העדיפו ראשי המועדון שלא לצאת בהצהרות, וכעת עם הגעתו של סיסוקו לישראל, הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על חוזהו לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. עם חתימתו הרשמית, שמו יתווסף לסגל הקבוצה באירופה והוא יוכל לקחת חלק במפגש הכפול נגד פוניבז' הליטאית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

מוסא סיסוקו שחקן נאנט חוגג שער. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
בקרוב בצהוב של מכבי תל אביב. סיסוקו/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

הקבוצה תקיים הערב אימון, יחד עם הרכש החדש הישאם לאיוס ויחד עם חמשת שחקני הנבחרת האולימפית, רוי רביבו, עידו שחר, אושר דוידה, אלעד מדמון ודור תורג'מן, ששבו לישראל והחלו להתאמן כבר אתמול עם הקבוצה. כעת יעמדו כולם לרשותו של המאמן ז'ארקו לאזטיץ', לקראת המשך ההכנות למפגש עם הליטאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully