וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך וחגיגת שערים ב-3:4 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים

לוי (31), אברג'יל (49 ו-84) ונחמני (67) החזירו את המארחת מפיגור כפול. שועה (21 בפנדל), מיכה (24) וטוומאסי (87 בפנדל) הבקיעו לאורחת. זלאטנוביץ' (12) וקנריק (26) העניקו לנתניה 1:2 על הפועל ירושלים, ג'אבר (90+2, עצמי) צימק

תקציר גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

שלב הבתים של גביע הטוטו בליגת העל המשיך הערב (שבת) עם המהפך הגדול של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים והניצחון השלישי ברציפות של מכבי נתניה, הפעם על חשבון הפועל ירושלים.

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 3:4

הקבוצה של ברק יצחקי כבר הרגישה שהיא יכולה לחשוב על המשחק הבא אחרי שירדן שועה העלה אותה ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-21 ותוך שלוש דקות דור מיכה הכפיל עם הרבה ביטחון של האורחת. למארחת מאשדוד היו תוכניות אחרות, וגם הרחקה של המאמן אלי לוי שצעק מספר פעמים אל עבר השופט "פחדן", לא גרעה מהיכולת של שחקניו שהבריקו וביצעו מהפך ענק בדרך לניצחון גדול. אשדוד שמה מאחוריה את ההפסד להפועל ירושלים והתבוסה למכבי נתניה והשיגה שלוש נקודות ראשונות במפעל כשאדיר לוי (31), רועי אברג'יל (49) וסתיו נחמני (67) שעלה מהספסל, ניצלו שגיאות רבות בהגנה הירושלמית, קבעו מהפך. אברג'יל השלים צמד בדקה ה-84, לפני שפטריק טוומאסי צימק (87) בפנדל בשער בכורה שלא הספיק. יצחקי יצטרך למצוא פתרונות הגנתיים בהמשך, אחרי דברים שלא ראה בניצחון על הפועל חדרה במחזור הראשון בגביע הטוטו.

הרכב מ.ס. אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, עומרי בן הרוש, שקד חכמון, בן לוי, אילי טמם, מרטין אנדזי, ז'ורדן סבן, מוחמד כנעאן, אדיר לוי, רביד אברג'יל.

הרכב בית"ר ירושלים: מיגל סילבה, זוהר זסנו, אורי דהן, גיל כהן, גריגורי מורוזוב, איסמעילה סורו, דור מיכה, ירין לוי, ירדן שועה, טימו מוזי, מיירון ג'ורג'.

שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ניצחון גדול של אשדוד/לירון מולדובן
ירדן שועה בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
דייק מהנקודה הלבנה. שועה/לירון מולדובן

מהלך המשחק

דקה 3: איבוד כדור של דהן כמעט סידר את היתרון של כנעאן, אבל סילבה ירד טוב והדף לקרן.

דקה 21: גול! 0:1 לבית"ר! הרוש הכשיל את ג'ורג' ברחבה והשופט לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. שועה ניגש לבעוט את הפנדל, שלח את הרוש לצד השני והעלה את האורחת ליתרון.

דקה 24: גול! 0:2 לבית"ר! תוך שלוש דקות האורחת עלתה ליתרון כפול, הפעם התקפה מצד ימין עברה דרך מוזי אל זסנו שהוציא רוחב, שם המתין מיכה שכבש את השני.

דקה 31: גול! אשדוד צימקה ל-2:1! אנדזי עם מסירת העומק לאדיר לוי שסיים באחד על אחד מול סילבה.

דקה 37: הזדמנות ענקית למוזי מצד ימין באחד על אחד מול הרוש, אבל השוער המנוסה הצליח למנוע מקרוב משחקן הכנף לכבוש.

ירדן שועה בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
בית"ר חוגגת באשדוד/לירון מולדובן

דקה 43: החמצה כפולה של בן לוי - כמה דקות אחרי שהמאמן אלי לוי הורחק באדום ישיר, הקשר נעצר מקרוב אצל סילבה ובהזדמנות השנייה בעט כדור מסובב ששרק ליד הקורה הירושלמית.

דקה 49: גול! אשדוד השוותה ל-2:2! עוד איבוד ריכוז בהגנה הירושלמית סידרה לאברג'יל שער קל מול סילבה ואת השוויון לו המארחת כל כך קיוותה.

דקה 54: משהו לא טוב עובר על ההגנה של האורחת, כששוב אשדוד תפסה אותה לא מוכנה. הפעם זה היה אדיר לוי שכמעט ניצל זאת עם בעיטה חזקה שסילבה הדף הצידה.

דקה 67: גול! 2:3 לאשדוד! המהפך הושלם - נחמני שעלה מהספסל כבש את השלישי של המארחת בסיומה של התקפה יפה.

דקה 84: גול! 2:4 לאשדוד! זה נראה סיפור גמור כשאברג'יל השלים צמד וקירב את אשדוד לניצחון ענק על בית"ר.

אדיר לוי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
החזיר את אשדוד. אדיר לוי/לירון מולדובן
רביד ארבג'יל מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
המארחת במחצית שנייה אדירה. אברג'יל/לירון מולדובן

דקה 87: גול! בית"ר צימקה ל-4:3! פטריק טוומאסי שעלה מהספסל צימק מהנקודה הלבנה בשער בכורה בקבוצה הירושלמית. יספיקו לחזור לשוויון?

סתיו נחמני חוגג עם אדיר לוי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עלה מהספסל והפך. נחמני/לירון מולדובן
פטריק טוומאסי בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
שער לא מספיק מנחם. טוומאסי/לירון מולדובן

צפו בתקציר ה-1:2 של מכבי נתניה על הפועל ירושלים

תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:1/ספורט1

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:1

היהלומים נותרו משלומים אחרי עוד הופעה משכנעת, הפעם על חשבון הקבוצה של זיו אריה שרשמה הפסד בכורה העונה בגביע הטוטו. שחקניו של מרקו בלבול רשמו ניצחון שלישי ברציפות במפעל, אחרי שאיגור זלאטנוביץ' המשיך בכושר הכיבוש הנפלא שלו עם השער הראשון בדקה ה-12, וגם אביב קנריק הצטרף לחגיגה בדקה ה-26 בביצוע נפלא שהבטיח שלוש נקודות נוספות. שער עצמי של כרם ג'אבר בתוספת הזמן כמעט החזיר את המארחת למשחק, אבל זה היה מאוחר מדי והסתיים עם ניצחון עבור הקבוצה של בלבול.

הרכב הפועל ירושלים: מרקו אלצ'בסקי, עומר אגבדיש, שחר פיבן, אופק נדיר, מקס גרצ'קין, עמית גלזר, אווקה אשטה, ליאל צ'אנה, אוהד אלמגור, סדריק דון, ילה דאון.

הרכב מכבי נתניה: תומר צרפתי, רז מאיר, איתי בן שבת, אביב קנריק, כרם ג'אבר, יובל שדה, מאור לוי, בר כהן, עידן ברנס, פרדי ורגאס, איגור זלאטנוביץ'.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
נתניה ממשיכה לחגוג/ברני ארדוב
אביב קנריק חוגג עם מאור לוי מכבי נתניה. ברני ארדוב
השני של היהלומים. קנריק חוגג עם מאור לוי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 5: כמעט הראשון של נתניה - מהלך יפה מצד שמאל הסתיים בבעיטה של זלאטנוביץ' שחמקה מהפינה של אלצ'בסקי.

דקה 12: גול! 0:1 לנתניה! זלאטנוביץ' התחיל את המהלך בחילופי מסירות בצד שמאל עם רז מאיר, איבוד כדור של הגנת ירושלים סידרה לבר כהן מסירת רוחב, והחלוץ הרשית מקרוב את היתרון של היהלומים.

דקה 26: גול! 0:2 לנתניה! היהלומים חוגגים בטדי, הפעם זה קנריק שבמהלך אישי יפה בעט כדור מסובב לפינה הרחוקה עם היתרון הכפול.

שחר פיבן הפועל ירושלים לצד מאור לוי מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה בדרך לעוד ניצחון. פיבן ולוי/ברני ארדוב

דקה 62: הזדמנות גדולה לאופק נדיר לכבוש שער מצמק, אבל צרפתי ירד מצוין ותפס את הכדור מבעיטה שטוחה של השחקן הירושלמי.

דקה 76: הרמה מצד ימין מצאה את נדיר פנוי בשמאל, ושוב הבעיטה שלו מצאה את הפינה הקרובה של צרפתי שהדף לקרן.

דקה 90+2: גול! הפועל ירושלים צימקה ל-2:1! שער עצמי של ג'אבר שהבקיע בטעות לרשת של צרפתי החזירה את המארחת למשחק. בזמן להשוות את התוצאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully