וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינית הראשונה אי פעם: צ'ינוון ז'נג זכתה בטורניר הטניס בפריז

אחרי שגברה על איגה שביונטק בחצי הגמר, הסינית בת ה-21 גברה 2:6, 3:6 על דונה וקיץ' וזכתה במדליית הזהב. אבדן וריס האוסטרלים זכו בזוגות

רז הרשקו אחרי הזכייה במדליית הכסף בפריז 2024/יניב טוכמן

צ'ינוון ז'נג זכתה היום (שבת) בטורניר הטניס האולימפי והפכה לסינית הראשונה שעונדת מדליית זהב בטורנירי טניס אולימפיים. ז'נג בת ה-21, 6 בטורניר ו-7 בעולם, ניצחה בגמר את דונה וקיץ' 2:6, 3:6 והשלימה טורניר חלומי במהלכו ניצחה בחצי הגמר את הפייבוריטית הגדולה, איגה שביונטק.

וקיץ' שדורגה במקום ה-13 בטורניר האולימפי, הפתיעה בעצמה בעצם ההעפלה שלה למשחק על הזהב אחרי שבסיבוב השלישי גברה על המדורגת 2, קוקו גוף. הקרואטית בת ה-28 קיוותה להתגבר גם על ז'נג, אבל לא הצליחה.

הסינית שברה את הקרואטית כבר במשחקון ההגשה הראשון שלה יריבתה, עלתה ל-0:3 מהיר ושברה פעם נוספת לפני סיום המערכה בדרך ל-2:6 מהיר. במערכה השנייה ז'נג התקשתה יותר כשנשברה דווקא רגע אחרי ששברה, אבל בהמשך התעשתה והצליחה להשיג שבירה נוספת בדרך למדליית הזהב. מעבר לכך, ז'נג הפכה גם לאסיאתית הראשונה לזכות אצל הגברים או הנשים במדליית הזהב בטניס יחידים.

צ'ינוון ז'נג טניסאית סינית, פריז 2024. GettyImages
הסינית הראשונה לזכות בזהב בטניס. צ'ינוון ז'נג/GettyImages

בטורניר הזוגות אצל הגברים זכו מתיו אבדן וג'ון פירס האוסטרלי, שניצחו את אוסטין קרייצ'ק וראג'יב ראם האמריקאים 7:6 (6), 6:7 (1), 8:10 בתום דרמה גדולה שארכה שעתיים ושתי דקות. במדליית הארד זכו טיילור פריץ וטומי פול האמריקאים, שניצחו את תומאש מצ'אץ ואדם פבלשק הצ'כים 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully