וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהייתה חלק מההובלה: רותם גפינוביץ' סיימה במקום ה-77

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 19:26

רוכבת האופניים בת ה-32 הוליכה יחד עם חמש רוכבות אחרות באמצע המרוץ, אבל התדרדרה לאחר מכן. פולקנר מארה"ב עם הזהב, פוטו-פיניש הכריע את הכסף והארד

רז הרשקו אחרי הזכייה במדליית הכסף בפריז 2024/יניב טוכמן

אחרי איתמר איינהורן, גם הנציגה הנשים של ישראל בענף האופניים האולימפי התחרתה בפריז 2024, כאשר רותם גפינוביץ' סיימה במקום ה-77את מרוץ הכביש בפריז. הישראלית בת ה-32 הייתה אחת מ-93 רוכבות שזינקו למרוץ שאורכו 158 ק"מ ואף הייתה חלק מקבוצת המובילות בשלבים רבים, אבל בסופו של דבר סיימה בין האחרונות עם זמן של 4:13:42 שעות.

גפינוביץ' נפרדה מהפלוטון והצליחה להדביק את קבוצת הרוכבות שברחה בהתחלה, וכשנותרו 108 ק"מ לסיום היא הייתה אחת משש הראשונות שנהנו מיתרון של יותר מארבע דקות על פני הדבוקה. הישראלית נהנתה מהמצלמות, התגאתה בדגל ונופפה לאוהדים עם דגלי ישראל תוך כדי הרכיבה. הפער גדל ליותר משש דקות, אבל לאחר מכן התקזז בהדרגה. בינתיים שתי רוכבות ברחו בקו ה-70 ק"מ והותירו את הישראלית בקבוצת הרדיפה המרובעת, אך הפלוטון המשיך להתקרב וסגר את הפער כ-50 ק"מ לסיום. כל הרוכבות הצליחו לעקוף את גפינוביץ', פרט לתאילנדית אחת ועוד 14 שכלל לא סיימו את המרוץ.

קריסטן פולקנר מארה"ב חצתה ראשונה את קו הסיום בגני טרוקדרו וקטפה את מדליית הזהב אחרי רכיבה נהדרת בזמן של 3:59:23 שעות. בפוטו-פיניש על המדליות הנוספות, מריאן ווס ההולנדית תפסה את המקום השני עם מדליית הכסף ולוטה קופסקי הבלגית השיגה את הארד, בעוד ההונגרייה בלאנקה ואש נותרה מאוכזבת וללא מדליות למרות זמן זהה של 4:00:21.

רותם גפינוביץ' רוכבת אופניים ישראלית, פריז 2024. MAURO PIMENTEL/AFP, GettyImages
נהנתה מרגעי ההובלה. רותם גפינוביץ'/GettyImages, MAURO PIMENTEL/AFP

הרוכבת הישראלית, לה הייתה זו הופעה ראשונה בקריירה באולימפיאדה, היא אלופת הארץ במרוץ נגד השעון ב-2019, 2021 ו-2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully