וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרשקו: "תמיד אפשר יותר, אבל הייתה אולימפיאדה מוצלחת"

3.8.2024 / 11:23

לאחר ההפסד לצרפת בתחרות הקבוצתית, המאמן סיכם: "היו מאצ'אפים בעייתים מול נבחרת טובה יותר. אמרתי לפני המשחקים האולימפיים שנעשה משהו שלא עשינו, ועשינו את זה". פלצ'יק ומוקי יתחרו גם בלוס אנג'לס 2028? "מבחינת הגיל אין סיבה שלא נעשה את זה"

רז הרשקו אחרי הזכייה במדליית הכסף בפריז 2024/יניב טוכמן

הצלחה גדולה לישראל בענף הג'ודו במשחקים האולימפיים בפריז 2024, בזכות שלוש מדליות ומהן שתיים מכסף - הישג שהצליחו ענבר לניר ורז הרשקו לשחזר אחרי 32 שנה, מאז עשתה זאת יעל ארד. הבוקר (שבת) ביום התחרויות האחרון על המזרן ניסתה הנבחרת המעורבת לכל הפחות לשחזר את ההישג הגדול מטוקיו ולזכות בארד, אבל לצערה ההגרלה הייתה אכזרית והיא סיימה את דרכה בשמינית הגמר מול צרפת.

מאמן הנשים והנבחרת, שני הרשקו סיכם לאחר ה-4:0 לאלופה המכהנת ואשר נחשבת לפייבוריטית לזכות בזהב גם הערב: "אם הייתה הכנה אופטימלית? רז הייתה גמורה, היא רק סיימה תחרות ופגשנו נבחרת שאני לא יודע בכמה מדליות הג'ודאים שלה זכו. אצלנו זה חתיכת פרויקט, כי מצד אחד רצינו ליהנות ומצד שני היינו צריכים לנהל סיכונים. היו מאצ'אפים בעייתים מול צרפת, אבל טוהר ותמנע היו קרובים לנצח ואז אין לדעת מה היה קורה. צרפת נבחרת יותר טובה מאיתנו, אבל באישי אין להם גמר אחד ולנו שניים".

נבחרת ישראל בג'ודו מול נבחרת צרפת בג'ודו, טדי רינר לוחץ את ידה של גילי שריר. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
נבחרת צרפת הייתה משוכה גבוהה מדי עבור ישראל/GettyImages, JACK GUEZ/AFP

אם זו תחרות מוצלחת עבור הנבחרת בהשוואה לטוקיו: "היו קרבות ארוכים וטובים, גם בקרבות שהפסדנו זה היה לספורטאים שזכו במדליות או היו קרובים. אמרתי לפני התחרות שנעשה משהו שלא עשינו, ועשינו את זה כי אחרי 32 שנה הגענו לשני גמרים תוך 24 שעות. תמיד אפשר יותר, אבל זאת הצלחה".

פיטר פלצ'יק ושגיא מוקי בני ה-32 התראיינו ביחד לאחר מכן וכאשר נשאלו אם נראה אותם גם במשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028, הבהירו: "הכל פתוח. ננוח ונקבל החלטות. אין שום סיבה שמבחינת גיל לא נעשה את זה שוב. הכל פתוח".

אגב, פלצ'יק סיפר שבשבוע הבא אשתו צפויה ללדת ועבורו זו המשימה החשובה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully