וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את זה: האולימפיאדה העגומה של לורנזו בראון

אקס מכבי ת"א לא הפסיק להחטיא, לאבד ולפשל בהדחה של ספרד. המספרים המלאים וההצהרה לקראת העונה הקרובה: "נלהב להגיע לפאו"

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

אחרי שהוליך את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט 2022, הגיע לורנזו בראון לאולימפיאדה הזו עם ציפיות גבוהות. אלא שאקס מכבי תל אביב, שסיים את העונה בקול ענות חלושה בישראל וישחק החל מהעונה הבאה בפנאתינייקוס, לא סיפק את הסחורה - בלשון המעטה.

המספרים עגומים למדי - בראון קיבל 26 דקות למשחק מסרג'יו סקאריולו, שהמשיך לראות בו הרכז הראשון שלו; הוא השיב עם 6 נקודות לערב באחוזים מזעזעים - 30.4 מהשדה (רק צ'אבי לופס-ארוסטגי רשם אחוזים נמוכים יותר בספרד) ו-11.1 מחוץ לקשת (1 מ-9 - הכי נמוך בנבחרת מבין השחקנים שזרקו לפחות פעמיים). בראון אמנם מסר 7 אסיסטים למשחק, אך הוסיף גם 5.3 איבודים (אף שחקן אחר בספרד לא איבד למעלה מ-2.3 כדורים למשחק), מה שמציב אותו במקום השלישי בכל האליפות. לפניו רק שחקן מכבי תל אביב החדש ווניין גבריאל (6.5) ואחד בשם לברון ג'יימס (6).

אמש (שישי), במשחק שחרץ את גורלה של ספרד מול קנדה, סיים בראון עם 4 נקודות (2 מ-9 מהשדה) ויותר איבודים (5) מאסיסטים (4). ברגעי ההכרעה הוא סופסל, וראה את חבריו נכנעים 88:85 ומודחים בשלב הבתים.

שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון. רויטרס
רחוק מאוד משיאו. בראון/רויטרס

למעשה, בדקות שבראון היה על הפרקט במהלך הטורניר האולימפי, ספרד הפסידה ב-32 נקודות, וב-10.7 נקודות בממוצע למשחק - רק ווילי הרננגומס רשם מדד פלוס-מינוס גרוע יותר (-11). לשם השוואה, בדקות של סרחיול יול (+1.3) ורודי פרננדס (+1.7) הנצחיים ספרד דווקא ניצחה.

לשם השוואה, ביורובאסקט 2022 העמיד בראון ממוצעים של 15.2 נקודות (46.2 אחוז מהשדה, 32.4 אחוז ל-3), 7.6 אסיסטים ו-2.3 איבודים בלבד למשחק, לצד מדד פלוס-מינוס של +4.1.

למרות היכולת הרעה וגילו המתקדם (33), הרכז טען שכל עוד זה תלוי בו - הוא רוצה להמשיך בנבחרת ספרד. "אני רוצה עוד צ'אנס באולימפיאדה", אמר אמש. "היינו בבית המוות ולא היה לנו מזל". על העונה הקרובה בפנאתינייקוס אמר: "אני נלהב, נלהב להגיע לשם וללמוד דברים חדשים ולזכות בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully