וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה הצרפתית? הארגנטינאים עקצו: "הם לא יודעים לחגוג"

מהומה פרצה עם שריקת הסיום שקבעה כי מארחת האולימפיאדה תעלה לחצי גמר טורניר הכדורגל, רולי קישר את החגיגות המוגזמות לגמר המונדיאל ואוטמנדי זעם: "היה שחקן שאין לי מושג מה שמו, שיבוא ונסגור את זה". הנרי התנצל בשם נבחרתו, מסצ'ראנו יעזוב עקב ההדחה?

משפחתה של רז הרשקו לאחר ההפסד בגמר האולימפי/שלומי גבאי

מהומת ענק נוספת בטורניר הכדורגל האולימפי. אמש (שישי) נפגשו שוב צרפת וארגנטינה, מי שכבר הפכו ליריבות מושבעות מאז גמר המונדיאל האחרון. עם שריקת הסיום שקבעה כי צרפת תעלה לחצי הגמר בזכות שער מהיר שקבע 0:1, אוהדים פרצו לדשא במטרה לפגוע בארגנטינאים ונרשם עימות גם בין שחקני הנבחרות.

תיירי הנרי, כוכב העבר וכיום מאמן נבחרת צרפת האולימפית, בריאיון אחרי המשחק הבהיר שלא מדובר בנקמה על גמר המונדיאל, הסביר שכמעט כל השחקנים שהיו על הדשא כלל לא היו בקטאר ואף התנצל בשם הצרפתים, אבל ניקולאס אוטמנדי הוותיק, מחריגי הגיל של ארגנטינה ואלוף העולם ששיחק באותו גמר בקטאר ב-2022, לא קיבל את ההתנצלות.

שחקני נבחרות צרפת וארגנטינה מתעמתים על הדשא באולימפיאדה. GettyImages
דם רע בין צרפת לארגנטינה מאז גמר המונדיאל/GettyImages

"זה מעצבן אותי מאוד. שחקנים יכולים לחגוג וליהנות ממה שהם רוצים, אבל שיעשו את זה עם המשפחות והאוהדים שלהם", אמר אוטמנדי שהתעמת עם אנזו מילו הצרפתי, שחגג בהתרסה ליד הספסל הארגנטינאי, "היה שחקן אחד שאפילו אין לי מושג מה שמו שאם הוא רוצה להמשיך לחגוג, שיבוא אלינו ואנחנו נסגור את זה. הם לא צריכים לחגוג מול המשפחות והאנשים שלנו, אני מבין שהם ילדים אבל זה מעצבן אותי מאוד - יש הבדל גדול בין לחגוג על הדשא עם האוהדים לבין לעשות זאת דווקא על חשבוננו", הבהיר בכעס הקפטן הארגנטינאי.

חרונימו רולי, השוער הארגנטינאי שגם הוא היה מהוותיקים על כר הדשא, הצטרף לדברי הבלם: "יש שחקנים שלא יודעים איך לחגוג ניצחון. אפשר היה להימנע מזה, אלה היו תמונות לא נעימות לכולם. אנחנו יודעים לנצח ולחגוג עם האנשים שלנו ובהפסדים לכבד את היריב ופשוט לרדת מהמגרש. אני חושב שזה משהו שהצטבר אצלם הרבה זמן ועכשיו התפרץ", חתם את דבריו בעוקצנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
אנזו מילו, שחקן נבחרת צרפת האולימפית. רויטרס
מילו מתעמת עם הארגנטינאים. הורחק וייעדר מחצי הגמר/רויטרס

חאבייר מסצ'ראנו לא צפוי להמשיך עם הנבחרת שאיתה גם כך עלה בקושי למשחקים האולימפיים. הוא לא התייחס לאירועים אחרי המשחק, אלא להדחה: "קשה לי לסכם את התחרות עכשיו, אבל לא עמדנו במטרה. היו לנו הזדמנויות להשוות ועשינו את כל מה שהיה ביכולתנו כדי לא להפסיד - זה הספורט, לפעמים הוא יפהפה ולפעמים נורא. זה רגע כואב ואני מקווה שבעתיד הנבחרת הזו תגיע רחוק יותר".

כאמור, הנרי התנצל בשם הצרפתים ומילו הורחק על התנהגותו ויחסר בחצי הגמר נגד מצרים. "לא הייתה לי שליטה, אבל קרו דברים שלא רציתי", סיכם הנרי.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully