וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסוף סיסוקו חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

הקשר האחורי שחוזהו בבורדו הותר בעקבות התפרקות המועדון ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה: "המועדון עשה המון על מנת להביא אותי לכאן". השתייך לסגל נבחרת מאלי באולימפיאדה

תקציר: מכבי תל אביב - סטיאווה בוקרשט 1:0/ספורט1

לאחר ההדחה המאכזבת במוקדמות ליגת האלופות, מכבי תל אביב העבירה הילוך בניסיונותיה להתחזק. הצהובים הודיעו היום על החתמתו של איסוף סיסוקו, קשרה בן ה-22 של בורדו הצרפתית, לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית. שכרו אמור לעמוד על כ-400 אלף יורו לעונה.

לאחר שבורדו התפרקה ושחקניה שוחררו ללא תמורה, הרימו הצהובים את הצעת השכר לשחקן, שהצטרף באמצעות סוכנו רון סבן לאחר סיום המשחקים של נבחרת מאלי בטורניר הכדורגל האולימפי. סיסוקו בן ה-22 שילבש במכבי תל אביב את החולצה מספר 28, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחתום במכבי תל אביב, מועדון שעשה המון על מנת להביא אותי לכאן. אני מחכה להתחיל לעבוד קשה כדי לסייע לקבוצה להתמודד על תארים ולהגיע הכי רחוק שאפשר במסגרות האירופיות".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

איסוף סיסוקו במדי בורדו. JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP, GettyImages
החיזוק החדש של הצהובים. סיסוקו/GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP

סיסוקו חווה עונה מצוינת עם בורדו ושיחק ב-31 מתוך 38 המשחקים בליגה הצרפתית השנייה, בהם רשם בישול אחד. הקשר שהגיע לבורדו בגיל 18, זומן להשתתף בהכנות למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 על ידי עליו בדרה דיאלו קונטי (מאמן נבחרת הנוער של מאלי), ושווי השוק שלו מוערך ב-700,000 יורו באתר Transfermarkt. בליגה הצרפתית הבכירה הספיק לרשום 13 הופעות בשנתיים וכבש שער אחד, בתבוסה 4:1 של בורדו אצל לוריין באפריל 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully