וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד נפרדה מרודי פרננדס, בראון מתעקש: רוצה להמשיך

אחד הסמלים הגדולים של הנבחרת האיקונית תלה את הנעליים אחרי ההפסד לקנדה וההדחה: "עצוב ומלא תקווה כלפי הנבחרת". אקס מכבי תל אביב אכזב והבהיר: "רוצה לשחק בעוד אולימפיאדה"

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

הקריירה המופלאה של רודי פרננדס הגיעה הערב (שישי) לסיומה, כשנבחרת ספרד שלו הפסידה 88:85 לקנדה (בדיוק כמו שהפסידה לה באליפות העולם בשנה שעברה), במה שהיה משחקו האחרון של הגארד הוותיק. רודי, שהודיע כי יתלה את הנעליים אחרי הטורניר האולימפי, עושה זאת עם שתי זכיות באליפויות העולם עם נבחרת ספרד, ארבע זכיות ביורובאסקט, שלוש מדליות אולימפיות, שלוש זכיות ביורוליג, שבע זכיות באליפות ספרד, שבעה גביעי ספרד ותשע זכיות בסופרקאפ הספרדי.

"אני שמח ממה שעשינו", אמר רודי, שסיים ללא נקודות ב-15 דקות. "נלחמנו עד הסוף וזה מה שצריך לעשות כשאתה לובש את החולצה הזאת. אני עוזב בתחושות טובות, כי לראות את הנבחרת הזו מתחרה כך נותן לי תקוות לעתיד. זה עצוב שהסוף הגיע, אבל השלמתי עם זה ואני מחכה כבר לבלות עם המשפחה שלי".

מי ששוב פישל במשחק גדול הוא לורנזו בראון, שסיים עם 4 נקודות (2 מ-9 מהשדה) ורשם יותר איבודים (5) מאסיסטים (4). כשנשאל האם היה זה משחקו האחרון בנבחרת ספרד, השיב אקס מכבי תל אביב: "אין סיכוי. אני רוצה לחזור לאולימפיאדה ושיהיה לי עוד צ'אנס".

על חברו לקו האחורי אמר: "הוא שחקן מדהים וחבר מדהים לקבוצה. רודי תמיד נותן הכל, הוא בכלל לא אמור היה לשחק היום בגלל פציעה בצוואר והעובדה שהיה מוכן לסכן את עצמו מלמדת על האופי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully