וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכוכבים המשלימים? הסקת המסקנות של סטיב קר

מאמן נבחרת ארה"ב הבין ש"חמשת הסקוררים הכי טובים שלנו לא מחמיאים זה לזה", פרגן לדווין בוקר ולא פוסל עוד שינויים בחמישייה

לברון ג'יימס ושחקני נבחרת ארצות הברית לאחר הניצחון על גרמניה/מתוך הטוויטר של נבחרת ארצות הברית

נבחרת ארצות הברית תרצה לנעול הערב (שבת, 18:15) את שלב הבתים של טורניר הכדורסל האולימפי עם מאזן מושלם, כשתפגוש את פורטו ריקו. עדיין לא ברור איך יפתח סטיב קר, שבחר לייבש לחלוטין את ג'ייסון טייטום מול סרביה - רק כדי להקפיץ אותו לחמישייה מול דרום סודאן.

מאמן הפייבוריטית לזהב ספג ביקורות גם על הקרדיט הגדול שהוא מעניק לג'ואל אמביד על חשבון אנתוני דייויס, שעלה מהספסל במשחקי ההכנה וגם מול הסרבים, אף שהוא ככל הנראה שחקן הפנים הטוב ביותר של האמריקאים עד כה. "זה לא ממש הגיוני עבורנו לפתוח עם כל חמשת הסקוררים הכי טובים שלנו, כי הם לא ממש מחמיאים זה לזה היטב", אמר. "אם צופים במשחקים, די ברור שלשחק עם שחקנים שנוח להם בתפקידים שלהם עוזר לנו מאוד".

כשקר מדבר על שחקנים שנוח להם בתפקידים שלהם, הוא מתכוון בעיקר לשחקני המשנה דרק ווייט, ג'רו הולידיי ובאם אדבאיו, שמקבלים אצלו לא מעט קרדיט לצד הכוכבים. דווין בוקר ששמר על מקומו בחמישייה ימשיך ככל הנראה לעשות זאת, בזכות הפיכתו לשחקן משלים בנבחרת: "הוא כנראה השחקן שהתאקלם הכי טוב לתפקיד אחר מזה שהיה לו ב-NBA. ההתקפה זורמת כשהוא משחק, וגם ההגנה טובה מאוד. בגלל זה הוא פתח בכל המשחקים", אמר קר.

סטיב קר לצד שחקני נבחרת ארצות הברית בכדורסל. Gregory Shamus, GettyImages
הכוכבים לא מחמיאים זה לזה? קר/GettyImages, Gregory Shamus

בהמשך לכך, בארצות הברית מעריכים שקווין דוראנט ימשיך מהספסל לצד אנתוני אדוארדס. "זה לא משנה מי פותח", הוסיף KD. "מה שחשוב זה מי מסיים את המשחק, מי משפיע כשהוא על הפרקט. אנסה לתת את המקסימום בכל צורה אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully