וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קקון התרחקה מהמקום ה-10, חסון ולסרי במקום ה-11 הכללי

שייטת הלייזר סיימה את השיוט הרביעי במקום השביעי, אבל הידרדרה בדירוג בשיוט החמישי. ורד וילנצ'יק נשר למקום ה-31, שייטי המפרשיות בתמונת הטופ 10

נטע לוינסון על האולימפיאדה של שרון קנטור/מערכת וואלה

בצל החגיגות הגדולות של המשלחת הישראלית בעקבות הבטחת המדליות של שרון קנטור ותום ראובני בגלישת גלים, נמשכו היום (שבת) במרינה במארסיי גם התחרויות בשייט לייזר ובמפרשיות 470 - שם יש כמה נציגים ישראלים.

עומר ורד וילנצ'יק, שייט לייזר ישראלי. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
צובר ניסיון אולימפי כבר בגיל 17. עומר ורד וילנצ'יק/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

שי קקון, שייט לייזר

השיוט הרביעי של קקון התחיל אתמול ולא הגיע לסיומו בגלל תנאי הרוח, כך שהוא הוזנק היום מחדש והיא סיימה אותו במקום השביעי - הטוב ביותר שלה עד עכשיו. הביצוע שלה סייע לה לעלות למקום ה-16 הכללי ולצמק את הפער מהמקום ה-10 שממנו אפשר להגיע לשיוט המדליות. אלא שבשיוט החמישי קקון סיימה במקום ה-31 בלבד וירדה בחזרה למקום ה-22 בו התחילה את היום - מרחק 34 נקודות מהמקום ה-10.

עומר ורד וילנצ'יק, שייט לייזר

אחרי הפתיחה האיכותית בשיוטים הראשונים, הישראלי בן ה-17 הסתפק במקום ה-36 בשיוט החמישי ובמקום ה-37 בשיוט השישי והתרחק משמעותית מהטופ 10. ורד וילנצ'יק כבר דורג במקום הרביעי, אבל נסוג כעת עד המקום ה-31. הוא במרחק 48 נקודות מהמקום ה-10, אבל צובר ניסיון חשוב לקראת לוס אנג'לס 2028.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

ניתאי חסון ונועה לסרי, מפרשיות 470

אחרי שני שיוטים לא רעים בפתיחת התחרות, צמד השייטים נחלש מעט היום. הם סיימו את השיוט השלישי במקום ה-18 והאחרון ו"זרקו" אותו בגלל היותו החלש ביותר שלהם, ואת השיוט הרביעי סיימו במקום ה-9 - ולכן יצאו מהעשירייה הראשונה. חסון ולסרי עם 26 נקודות שליליות, כמו הצמדים מסין וארה"ב שמדורגים מעליהם. גם כאן צריך מקום בעשירייה הראשונה כדי לקחת חלק בשיוט המדליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully