וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה המקומית בירכה את סבאח: "עברה קבוצה חזקה מאוד"

אפילו מאמן זירה שיבח את יריבת מכבי חיפה, רנדוליץ' התגאה: "לא נתנו לנו סיכוי של 1% לעבור". קפטן סבאח הודה: "לפרקים נראינו חסרי אונים"

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

מכבי חיפה ראתה בסבאח יריבה שחייבים לעבור במוקדמות הקונפרנס ליג, אך בסופו של דבר הודחה בידי האזרים אמש (חמישי) בסיבוב השני לאחר דו-קרב פנדלים שכפו הירוקים בתום 3:6 מטורף בחוץ. העפלת הקבוצה האזרית נתפסה כסנסציה גדולה עד כדי כך שאפילו מאמן היריבה המקומית זירה, רשאד סדיקוב, דאג לברך לאחר שקבוצתו שלו עברה את דונאיסקה הסלובקית: "אני רוצה לשבח את סבאח, שניצחה יריבה חזקה מאוד כמו מכבי חיפה".

מאמן סבאח קרונוסלב רנדוליץ' התגאה בהישג: "לפני המשחקים האלה לא נתנו לנו אפילו סיכוי של 1% לעבור את מכבי חיפה. אני האמנתי שאם נהיה במיטבנו, נעבור. גם ריאל מדריד מפסידה, אז למה שמכבי חיפה לא? למען האמת, היא הייתה יותר טובה היום. אפשר לנצח את הפייבוריטית פעם אחת אבל קשה לעשות את זה בשני המשחקים. אני מברך את השחקנים שלי שהם גיבורים ונלחמו כמו אריות. הגיע לנו לעלות".

הקפטן אלבין קמאלוב אמר: "אנחנו שמחים שעברנו יריבה כזו. בגומלין ראינו מכבי חיפה שונה לגמרי, אבל המאמצים שלנו לא היו לשווא, למרות שבחלקים מהמשחק נראינו חסרי אונים. לא הייתי אומר שהצגנו משחק עלוב, אחרת לא היינו כובשים שלושה שערים נגד קבוצה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully