וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמר הקלאסי: ג'וקוביץ' ואלקראס יתחרו על הזהב בפריז

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 22:13

הסרבי ניצח את מוזטי 4:6, 2:6 ויפגוש את הספרדי לו הפסיד בגמר ווימבלדון, אחרי 1:6, 1:6 על אוז'ה עליאסים. שביונטק זכתה בארד

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

קרלוס אלקראס עלה היום (שישי) לגמר טורניר הטניס האולימפי, לאחר שניצח את פליקס אוז'ה עליאסים 1:6, 1,6 אחרי שעה ורבע בלבד. הספרדי הנפלא, כמובן באולימפיאדה הראשונה שלו, הבטיח מדליה, ויפגוש ביום ראשון את נובאק ג'וקוביץ' לקרב ענק על הזהב.

אלקראס, שהודח מטורניר הזוגות ביחד עם המנטור רפאל נדאל, עמד עד היום על מאזן של 3:3 מול הקנדי. הפעם זה כלל לא היה שוויוני: הספרדי פתח בסערה עם טניס נהדר במערכה הראשונה, לא הביט לאחור גם בסט השני וסגר עניין.

לג'וקוביץ' זה הלך קצת יותר קשה. הסרבי הצליח בסופו של דבר להכניע את לורנצו מוזטי עם 4:6, 2:6, וכעת הוא קרוב מתמיד למדליית זהב אולימפית ראשונה בקריירה, אחרי שזכה בארד ב-2008. השניים נפגשו עד כה שש פעמים, כשכל אחד מהם ניצח שלושה משחקים. אלקראס ניצח כמובן את הסרבי בשני הגמרים האחרונים של ווימבלדון, וכעת יוכל נולה לנקום.

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. רויטרס
הישג השיא שלו באולימפיאדה. ג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. רויטרס
יכולת עילאית. אלקראס/רויטרס

המדורגת ראשונה בעולם איגה שביונטק הצליחה להתאושש מההפסד הכואב בחצי גמר הנשים והתנחמה במדליית ארד, עם 2:6, 1:6 מוחץ על קרולינה שמידלובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully