וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התרגשנו עם הג'ודו. עכשיו אנחנו רוצים לרגש ולשמח"

2.8.2024 / 10:15

אחרי המדליות בג'ודו, קנטור וראובני ינסו להביא תהילה גם בשייט. שי בובר יו"ר האיגוד: "לפני חודשיים הייתי קונה תסריט כזה. זה הזמן של שרון ותום"

נטע לוינסון על האולימפיאדה של שרון קנטור/מערכת וואלה

אחרי המדליות שהביאו לנו הג'ודאים אתמול פיטר פלצ'יק וענבר לניר, רז הרשקו תנסה להביא מדליה שלישית לישראל היום. אלא שרוב תשומת הלב תופנה לעבר מארסיי עם שרון קנטור ותום ראובני בגלישת הרוח. שי בובר, יושב ראש איגוד השייט, נמצא כל השבוע במארסיי. ליום הזה הוא ציפה.

"לפני חודשיים אם היית אומר לי שנגיע לרגע הזה בו שני הגולשים שלנו במקום השני ונמצאים עם 50 אחוז סיכוי למדליה, הייתי כמובן קונה את זה", הוא אומר הבוקר כאן שעות ספורות לפני היציאה לים. "ביום כזה וגם אתמול לא דיברתי כמעט עם שרון ותום. יש להם מאמנים מדליסטים אולימפיים, גל פרידמן ושחר צוברי, עם המון ניסיון, שיידעו בדיוק מה לומר ואילו טיפים לתת ביום כזה. התרגשנו מאוד כאן במארסיי נוכח התמונות של הג'ודו הישראלי בפריז".

שרון קנטור גולשת רוח ישראלית, פריז 2024. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
50 אחוז סיכוי למדליה. שרון קנטור/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

"אנחנו מאוד רוצים את התמונות האלה היום גם אצלנו", הוסיף בובר, "גם אנחנו רוצים לשמח את המדינה ולהביא את רגעי האושר האלה. עכשיו זה הזמן של שרון ותום. בשביל זה הם התאמנו והתחרו ונתנו כאן תחרות אדירה כל השבוע. הפורמט הוא שהכל מתאפס עכשיו והם יתחילו הכל היום מהתחלה כשהם מגיעים מעמדה טובה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully