וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדס כיכב בניצחון נוסף של ארה"ב, גם סרביה ברבע הגמר

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 0:09

הגארד להט עם 26 נקודות ב-83:104 על פורטו ריקו והבטחת פסגת בית ג' במשחקים האולימפיים. בוגדנוביץ' (30 נק' ו-8 אס') הוביל ל-85:96 על דרום סודאן שהודחה

שרון קנטור אחרי הזכייה במדליית כסף אולימפית, פריז 2024/הוועד האולימפי בישראל

בית ג' בטורניר האולימפי יינעל היום (שבת) עם שני משחקים: נבחרת הכוכבים של ארצות הברית לא התקשתה וסיימה מושלם את שלב הבתים עם ניצחון על פורטו ריקו, סרביה עלתה לרבע הגמר עם ניצחון על דרום סודאן שהודחה.

משחקי רבע הגמר:

ארצות הברית - ברזיל
גרמניה - יוון
קנדה - צרפת
סרביה - אוסטרליה

אנתוני אדוארדס נבחרת ארצות הברית בכדורסל, פריז 2024. GettyImages
מעל כולם. אדוארדס/GettyImages

פורטו ריקו - ארצות הברית 104:83

הדרים טים סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם של שלושה ניצחונות אחרי עוד חגיגה על הפרקט, הפעם על חשבון פורטו ריקו החלשה שסיימה את המשחקים האולימפיים ללא ניצחון. סטיב קר חילק את הדקות בין כוכביו, כשהערב זה היה אנתוני אדוארדס שהשתלט על העניינים ועם 26 נקודות, הוביל את ארצות הברית לעוד ניצחון משכנע. האמריקאים דווקא הסתבכו בהתחלה עם חוסר דיוק ורבע ראשון שהסתיים ביתרון 4 של פורטו ריקו, אבל רבע שני של 39 נקודות העביר את המומנטום לאמריקנים שדהרו עד הסוף. ג'ואל אמביד הוסיף 15 נקודות, כשגם קווין דוראנט, אנתוני דייויס, לברון ג'יימס וג'ייסון טייטום קלעו בספרות כפולות בדרך לשלב הבא ופסגת בית ג'.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
בוגדן בוגדנוביץ' נבחרת סרביה, פריז 2024. GettyImages
הופעה גדולה. בוגדנוביץ'/GettyImages

סרביה - דרום סודאן 85:96

עם מאזן של ניצחון והפסד לכל נבחרת, ובידיעה שיוון עוקבת אחרי המשחק שלהן באדיקות, סרביה ודרום סודאן התחרו למעשה על הכרטיס לרבע גמר הטורניר האולימפי. ערב גדול של בוגדן בוגדנוביץ' עם 30 נקודות ו-8 אסיסטים סידר לנבחרת האירופית את המקום בין שמונה האחרונות עם עלייה דרך המקום השני בבית ג', בעוד דרום סודאן שסיימה שלישית הודחה, כאשר ברזיל ויוון העפילו דרך המקום השלישי עם מאזן פנימי טוב יותר. שחקנה של מכבי תל אביב, ווניין גבריאל, תרם אצל דרום סודאן 9 נקודות ו-8 ריבאונדים שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully