וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילס שוב אותגרה על ידי אנדרדה: "לא רוצה להתחרות מולה יותר"

המתעמלת האגדית גרפה עוד זהב, לא לפני שקיבלה פייט מהברזילאית: "מעולם לא היתה ספורטאית כל כך קרובה אליי. הייתי בלחץ מטורף"

מחוץ לקווים, 1.8/אולפן וואלה

המדליות הישראליות בג'ודו קצת הסיטו אמש את הפוקוס בישראל מסימון ביילס. אחת המתעמלות הגדולות אי פעם התגברה בצורה מרשימה על הטראומה מטוקיו וזכתה אמש במדליית הזהב בגמר הקרב רב. האמריקאית המופלאה רשמה תוצאות של 15.766 בקפיצות, 13.733 במקבילים, 14.566 בקורה ו-15.066 ענק בקרקע, בדרך לניקוד כולל של 59.131. היא הקדימה את רבקה אנדרדה הברזילאית (57.392), שהשיגה את מדליית הכסף, ואת בת ארצה והאלופה האולימפית היוצאת סוניסה לי (56.465), שהסתפקה בארד.

כזכור, הסופרסטארית האמריקאית הבריקה בריו 2016, קרסה מנטלית בטוקיו 2020 ובגיל 27 חזרה בענק, בדרך למדליה שנייה בפריז - אחרי שזכתה עם חברותיה לנבחרת ארצות הברית במדליית זהב קבוצתית. זו המדליה התשיעית של ביילס באולימפיאדות, והשישית מזהב - יותר מכל מתעמל או מתעמלת אמריקאיים לאורך ההיסטוריה.

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. רויטרס
בשבת מצפה לה עוד קרב עם אנדרדה. ביילס/רויטרס

"אני לא רוצה להתחרות ברבקה (אנדרדה) יותר. אני עייפה", אמרה ביילס לאחר שזכתה בזהב. "היא קרובה מדי. מעולם לא היתה לי ספורטאית כל כך קרובה, אז זה בהחלט העמיד אותי על קצות האצבעות והוציא ממני את הספורטאית הטובה ביותר, אז אני נרגשת וגאה להתחרות איתה אבל... זה היה לא נוח, חבר'ה. הייתי בלחץ".

ואכן, רבקה אנדרדה האלילה הברזילאית נתנה פייט ראוי לביילס. היא עשתה היסטוריה כשסיימה במקום השני בתחרות הזו לפני שלוש שנים, והפכה לדרום אמריקאית הראשונה שזוכה במדליה בתחרות האישית הכללית. היה לה קהל גדול של אוהדים שסע איתם לתמוך בה בלילה הקודם, וקראו את שמה ברגעים הדרמטיים האחרונים של התחרות.

אנדרדה וביילס יתמודדו שוב בגמר הקרקע ביום שבת. באליפות העולם בשנה שעברה, אנדרדה זכתה בזהב בקרקע, בעוד ביילס זכתה בכסף. זו הייתה הפעם הראשונה בה מישהי הצליחה לנצח את ביילס בקרקע מאז 2015. התחרות הזו מתוכננת לשבת - ואיזו פינוק אנחנו עומדים לקבל.

עוד בוואלה

אגדה: סימון ביילס זכתה במדליית זהב בקרב רב

לכתבה המלאה

המדליות האולימפיות של סימון ביילס

  • זהב, קרב רב - פריז 2024
  • זהב, קבוצתי - פריז 2024
  • זהב, קבוצתי - ריו 2016
  • זהב, קרב-רב - ריו 2016
  • זהב, קפיצות - ריו 2016
  • זהב, קרקע - ריו 2016
  • כסף, קבוצתי - טוקיו 2020
  • ארד, קורה - ריו 2016
  • ארד, קורה - טוקיו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully