וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התבוסה: מכבי פתח תקוה תנסה לצרף שלושה שחקנים

במועדון קיבלו בהבנה את ההדחה מהליגה האירופית על ידי בראגה החזקה ויתפנו לחיזוק הסגל, כאשר התכנון הוא להחתים שני זרים ועוד ישראלי. עסקת מכירתו של טוקלומטי לשארלוט סוכמה באופן סופי

תקציר מוקדמות ליגה אירופית: מכבי פתח תקוה - בראגה 5:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה הובסה אמש 5:0 על ידי בראגה הפורטוגלית במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית והודחה מהמפעל אחרי הפסד של 0:7 בסיכום שני המשחקים. כעת מצפה לקבוצה מפגש כפול נגד קלוז' הרומנית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, כאשר המשחק הראשון אותו אמורה פתח תקוה לארח בסופיה, מתוכנן ליום חמישי הבא, בכפוף לסידור המשחקים של אופ"א.

לצד האכזבה מהתבוסה אמש, לוקחים אנשי המועדון את התוצאה נגד בראגה בפרופורציות וזאת לאור יחסי הכוחות הברורים בין המועדונים, כאשר עוד לפני ההתמודדות היה ברור למחזיקת הגביע שהיא מגיעה נחותה למפגש מול הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בפורטוגל העונה שעברה.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
רוצה להתחזק בשלושה שחקנים. דן רומן/דני מרון

בנוסף ליחסי הכוחות, פתח תקוה רחוקה מלהיות מושלמת בכל הנוגע לסגל השחקנים שלה, ובמפגש הזה היא חסרה את חלוץ הרכש המולדבי, ויטאלי דמאשקן, שאמנם חתם בקבוצה, אך לא היה רשום בסגל לאירופה. דמאשקן יוכל לשחק כעת במשחקים נגד קלוז' והוא צפוי להיות החלוץ המוביל של הקבוצה.

המאמן דן רומן, שעבורו זו היתה טבילת אש כמאמן במסגרת האירופית, יחד עם ראשי המועדון, אמורים לצרף כעת שלושה שחקני חיזוק נוספים לפחות, כאשר התכנון הוא להביא שני זרים חדשים ועוד שחקן ישראלי, כדי להשלים את סגל הקבוצה.

עסקת מכירתו של עידן טוקלומטי לשארלוט מליגת ה-MLS, סוכמה באופן סופי, כאשר פתח תקוה צפויה לקבל סכום של 3.4 מיליון דולר כפי שנסגר במגעים מול מנהלת הליגה האמריקאית. טוקלומטי צפוי להמריא בימים הקרובים לארצות הברית, לטובת חתימה רשמית על חוזהו ומחזיקת הגביע הישראלית תקבל את הכסף בשני תשלומים שווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully