וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מודאגים מההגנה: "אם נספוג כך בליגה, נהיה בבעיה"

2.8.2024 / 7:45

הירוקים חזרו מ-3:0 עם 3:6 מדהים על סבאח, אך יודעים: "היינו חדירים בלשון המעטה". שחקן: "שערים שמתאימים לרמות חובבניות". מאמצים להחתים שני זרים בעמדות הכנף והקשר האחורי

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

תחושת החמצה גדולה במכבי חיפה אחרי ה-6:3 המשוגע וההדחה מול סבאח בתום דו-קרב פנדלים. אחרי פיגור של שלושה שערים מהמשחק הראשון, מעטים נתנו סיכוי לברק בכר ושחקניו, אלא שהירוקים הגיעו נחושים והצליחו לכבוש שישה שערים ב-120 הדקות לפני בעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה, אך מנגד ספגו שלושה, מה שהביא לביקורות פנימיות גדולות מאוד.

"לא ייתכן שספגנו שערים שמתאימים לרמות חובבניות", אמר שחקן בקבוצה, "בכל פעם שכבר ראינו את עצמנו בדרך להפוך את הקערה, ספגנו שער מגוחך וחזרנו אחורה".

"אם נספוג שערים כאלה בליגה, נהיה בבעיה קשה", חיזק גורם במועדון, "היינו חדירים בלשון המעטה, ואסור שזה יקרה". במכבי חיפה לא מזלזלים כמובן בסבאח, אך המשחק אתמול חידד את העובדה שפערי הרמות בין הקבוצות משמעותיים מאוד - ולכן ההדחה כואבת אף יותר. "סבאח לא קבוצה רעה, אבל צריך להודות שזו קבוצה שהיינו חייבים לעבור", אמרו במועדון, לצד ביקורות מובנות גם על איכות הבעיטות בפנדלים.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה בחימום. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
אולי הוא יעזור לייצב את ההגנה? עבדולאי סק/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

למרות האכזבה והביקורות, בחיפה גם חילקו מחמאות לשחקנים והצוות על הנחישות והאופי שהציגו כשחזרו כמה פעמים במהלך המשחק וכבר הגיעו לדו קרב פנדלים "הגענו מאוד ממוקדים למשחק ולא ויתרנו עליו בשום שלב", אמר שחקן אחר, "בהחלט זה מעודד אותנו ונצטרך לקחת מזה לליגה".

בקבוצה ציינו את דיא סבע, שאחרי תקופה ארוכה ללא פעילות, השלים משחק של 120 דקות כשלמעלה מחצי שעה הוא שיחק פצוע, וכשראה שפייר קורנו פצוע, בחילוף האחרון אמר לספסל "אני אשאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
חטף שישה שערים בשני משחקים מול סבאח. בכר/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

כעת, הירוקים יתמקדו בהכנה לליגה כשבמועדון יסגרו כמה משחקי אימון כדי לא להישאר למעשה ללא משחקים במשך כשלושה שבועות. במקביל, הירוקים הגבירו מאמצים בניסיון להחתים שני זרים, האחד בעמדת הכנף והשני בעמדת הקשר האחורי. כמו כן לאימונים יצטרפו עילי פיינגולד , איתן אזולאי ושון גולדברג שחזרו ממשחקי הנבחרת האולימפית

מי שקיבלו ימי חופש מהמועדון הם השחקנים הזרים וזאת גם על מנת להרגיע את בני משפחותיהם מרוחות המלחמה ששוררות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully