וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה המושלמת הדיחה את ספרד, יוון שרדה בטורניר האולימפי

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 23:57

גילג'ס אלכסנדר (20 נק') וחבריו רשמו 85:88 על הספרדים, שסיימו אחרונים בבית א' הצפוף. 71:77 ליאניס על אוסטרליה, גרמניה נותרה מושלמת על חשבון צרפת המארחת, גם ברזיל עלתה

מחוץ לקווים, 1.8/אולפן וואלה

שלב הבתים בטורני הכדורסל האולימפי התחיל להינעל היום (שישי) עם מחזור הסיום בבתים א' וב'. קנדה שכבר העפילה לשלב הבא הכניעה את ספרד ובכך הדיחה אותה, בעוד יוון ואוסטרליה שרדו. בבית ב' גרמניה תפסה את הפסגה עם ניצחון על צרפת לאחר ששתיהן הבטיחו העפלה, ברזיל השיגה את המקום השלישי על חשבון יפן.

בית א'

אוסטרליה - יוון 77:71

ניצחון גדול של יאניס אנטטוקומפו וחבריו, שהתעוררו בדיוק בזמן וישיגו את הכרטיס לרבע הגמר אם סרביה לא תמעד מול דרום סודאן. גם האוסטרלים עלו, לאור ההפסד של ספרד לקנדה. יוון פתחה היטב וברחה ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, הבומרס הצליחו לחזור אך בסופו של דבר יאניס (20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ותומאס ווקאפ (18) מנעו מהפך. ג'וק לונדייל בלט מנגד עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, פאטי מילס הוסיף 13 באחוזים רעים (5 מ-15 מהשדה). ח את קנדה.

שחקן נבחרת יוון יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
עם הגב לקיר. יאניס אנטטוקומפו/רויטרס

קנדה - ספרד 85:88

אכזבה גדולה לספרדים, ששילמו את מחיר ההגרלה הקשה וסיימו אחרונים בבית הצפוף. הקנדים שכבר העפילו טרם המשחק הזה עשו זאת עם מאזן מושלם ואותתו פעם נוספת שכל הישג זולת פודיום יהיה בגדר הפתעה לא קטנה. שיי גילג'ס אלכסנדר וחבריו ברחו ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, אלכס אברינס הצליח לצמק עד 82:80, 53 שניות לסיום, אך אר ג'יי בארט צלף שלשה בצד השני, וממש על הבאזר ניסיון השלשה של סרחיו יוי מחצי מגרש יצא החוצה - ואיתו גם חלומות ההעפלה של נבחרתו. SGA הוביל עם 20 נקודות, אנדרו נמהארד הוסף 18 נקודות ב-21 דקות, ובארט קלע 16. דריו בריזואלה הוליך את המפסידה עם 17, לורנזו בראון היה חלש עם 4 נקודות (2 מ-9 מהשדה) ו-5 איבודים. רודי פרננדס לא קלע (0 מ-5 מהשדה) ב-15 דקות, במה שהיה משחקו האחרון בקריירה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת קנדה שיי גילג'ס אלכסנדר. רויטרס
מושלם. שיי גילג'ס אלכסנדר/רויטרס

בית ב'

יפן - ברזיל 102:84

הנציגה הדרום-אמריקאית היחידה בטורניר העפילה מהמקום השלישי. יפן, מצדה, סיימה את דרכה במשחקים הללו. ברונו קאבוקלו שהיה חלש בשני ההפסדים של ברזיל עד כה, התפוצץ עם 33 נקודות ולא פחות מ-17 ריבאונדים (הכמות השביעית הכי גבוהה אי פעם למשחק באולימפיאדה). מרסליניו הוארטס, שכבר הפך בבכורה שלו בפריז לשחקן הכי מבוגר בהיסטוריה של טורניר הכדורסל האולימפי, נכנס היום גם לטופ 10 באסיסטים בכל הזמנים כשחילק 8 כאלה לצד 13 הנקודות שקלע על יפן. המתאזרח ג'וש הוקינסון קלע 26 נקודות בצד שהפסיד במפגש הראשון בין הנבחרות אי פעם.

צרפת - גרמניה 85:71

מחצית ראשונה אדירה והופעה זוגית פנטסטית של דניס שרודר ופרנץ וגנר, סידרה לגרמניה את המקום הראשון בבית על חשבון מארחת הטורניר. הקהל בפייר מורואה ניסה לדחוף את שחקניו, אבל הם קלעו תשע נקודות בלבד ברבע השני וראו את גרמניה יורדת להפסקה ביתרון 19 ומשייטת לניצחון קל מהצפוי. שרודר להט עם 26 נקודות וגם חילק 9 אסיסטים לצד 4 ריבאונדים, בעוד וגנר סיים גם הוא עם 26 והוסיף 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. ויקטור וומבניאמה הסתפק ב-14 נקודות ו-12 ריבאונדים עבור צרפת, שלא הצליחה לדגדג את אלופת העולם הבלתי מנוצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully