וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר לאחר ההדחה: "היינו שווים לפחות 10 שערים. זה מאוד מתסכל"

1.8.2024 / 23:02

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-3:6 באזרבייג'אן וההפסד בפנדלים לסבאח: "האמנו במהפך וכבר היינו שם, חזרנו מסיטואציות קשות מאוד. באמת חושב שתהיה לנו קבוצה חזקה". הזרים יקבלו מספר ימי חופש

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 3:2 בפנדלים לסבאח, אחרי 3:6 ב-120 דקות/ספורט1

מכבי חיפה סיימה הערב (חמישי) את דרכה באירופה בצורה כואבת במיוחד, עם הפסד 3:2 בפנדלים באזרבייג'אן מול סבאח, אחרי שניצחה אותה 3:6 ב-120 דקות. הירוקים סחבו פיגור 3:0 מהמשחק הראשון בהונגריה, השוו את המאזן הכללי עם 2:5 בדקה ה-90 וחזרו לשוויון נוסף בהארכה, אבל בסופו של דבר החמצות מהנקודה הלבנה של קני סייף, דיא סבע ופרנזי פיירו שלחו אותם מאוכזבים הביתה וישראל איבדה נציגה כבר בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.

המאמן ברק בכר סיכם: "שורה תחתונה - מאכזב מאוד. האמנו שאנחנו יכולים לעשות את המהפך, למרות שלא הרבה האמינו, וכבר היינו שם. ברכות לסבאח, הם שיחקו מצוין במשחק הראשון והביכו אותנו, וגם היום היה משחק כדורגל. היינו הרבה יותר טובים והיינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל זה הכדורגל".

בכר הוסיף: "זה מאוד מתסכל, כי להבקיע שישה שערים עם אופציה להבקיע כפול אפילו כי אני חושב שהיינו שווים לפחות 10 שערים, ולא לעבור בסוף זה מאוד מאכזב. צהלחנו להרים את עצמנו ולחזור מסיטואציות קשות ופנדלים זה כבר פנדלים לצערי. אני גאה בבחורים ובאמת חושב שתהיה לנו פה קבוצה חזקה מאוד".

דולב חזיזה, דניאל סונדגרן שחקני מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
נשארים בישראל בלבד. דניאל סונדגרן עם דולב חזיזה/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

מכבי חיפה יש עכשיו הפוגה של כשבועיים וחצי עד לחצי גמר גביע הטוטו ולאחר מכן תתפנה לליגה, כאשר מחזור הפתיחה ייצא לדרך ב-24 באוגוסט ולסגנית האלופה מצפה משחק ביתי מול העולה החדשה עירוני טבריה.

במועדון הודיעו כי לאחר ההדחה הוחלט בצוות המקצועי להעניק מספר ימי חופש לשחקנים הזרים, כדי שיוכלו לבקר את בני משפחותיהם בארצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully