וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני וענבר מקדישים את המדליות למשפחות, לחיילים ולחטופים"

1.8.2024 / 22:52

פיטר פלצ'יק ולניר בריאיון משותף אחרי הזכיות במדליות ארד וכסף בהתאמה בפריז: "ידענו שאלו משחקים אולימפיים מאוד מיוחדים, עם תחושת אחריות ושליחות". וגם: האם נראה אותם בלוס אנג'לס 2028?

פיטר פלצ'יק וענבר לניר אחרי המדליות בפריז/יניב טוכמן, וואלה

שעות אחרי שכל אחד מהם זכה במדליה אולימפית במשחקים בפריז והצליחו להעניק רגעי אושר, שמחה ונחת למדינה, פיטר פלצ'יק וענבר לניר יצאו לריאיון משותף ומרגש. לצד השמחה הגדולה, דאגו לציין את העובדה שהיום זהו היום ה-300 למלחמה והקדישו את המדליות למשפחות השכולות, לחיילים ולחטופים.

"אני מצטער שבכיתי קודם", אמר פלצ'יק תחילה, "זה היה יום ארוך, גדוש מאוד, עם המון אמוציות ואנרגיות ועם המון איפונים יפים. אני רוצה להקדיש את המדליות שלי ושל ענבר לכל המשפחות שאיבדו את יקיריהם, לחיילים שנמצאים בכל הגזרות ומחרפים את נפשם ולחטופים. היום זה 300 ימים ואנחנו מקווים שהם יחזרו אלינו כמה שיותר מהר".

לניר הצטרפה לדבריו: "אני לאט לאט שומעת מה קורה במדינה, אז אני מקווה שהחדשות האלה קצת משמחות. אני רוצה לשלוח חיזוק ענק לכל המדינה הכי יקרה לי בעולם".

ענבר לניר, פיטר פלצ'יק, זוכי המדליות במשחקים האולימפיים בפריז. הוועד האולימפי בישראל
הצליחו לרגש גם בריאיון משותף. פלצ'יק ולניר עם המדליות בפריז/הוועד האולימפי בישראל

פלצ'יק המשיך: "זו זכות גדולה לייצג את המדינה ברגע הכי קשה שלה. זה כל כך לא מובן מאליו, זו זכות אדירה לענוד את המדליות ולראות את דגל ישראל מונף במשחקים האולימפיים בפריז. אני בטוח שענבר תזדהה איתי, ידענו שאלו משחקים מאוד מיוחדים, עם תחושת אחריות ושליחות".

לניר הזדהתה ואמרה: "החלום הכי גדול שלנו היה להשמיע את התקווה ולצערי לא הצלחנו לעשות את זה הפעם, אבל יש עוד אולימפיאדה". בתגובה נשאל פלצ'יק אם המשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס ב-2028 על הפרק מבחינתו, הוא יהיה אז בן 36, ואמר: "יש עוד אולימפיאדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully