וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתנחם בקונפרנס ליג: מכבי פתח תקוה הובסה ע"י בראגה

הפורטוגלים חגגו עם שערים של מרין (29), פרננדש (41), סלסאר (45+4), גלאבוב (62, עצמי) ואל ווזאני (90+1 בפנדל) ב-0:5 קליל ו-0:7 בסיכום. המלאבסים יפגשו את קלוז'

תקציר מוקדמות ליגה אירופית: מכבי פתח תקוה - בראגה 5:0/ספורט1

במשחק הראשון בין השתיים בפורטוגל זה עוד הסתיים בהפסד מינימלי למדי עם 2:0 לבראגה, אבל הערב (חמישי), הקבוצה הפורטוגלית לא ריחמה על מכבי פתח תקוה שהובסה 5:0 ועם 0:7 בסיכום שני המפגשים, בראגה המשיכה לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית. מחזיקת הגביע הישראלית נשרה לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג, שם תפגוש את קלוז', כשפתח תקוה תארח את המשחק הראשון בין השתיים.

דן רומן קיבל בחזרה את ניב יהושע מהמשחקים האולימפיים בפריז, אבל איבד את גיא דזנט שבדקה ה-18 נפצע ואלון אזוגי עלה במקומו. כעבור שתי דקות לירן חזן היה קרוב מאוד לכבוש עם נגיחה מצוינת שמתאוס התעופף והדף לקרן. בדקה ה-29 הגיע היתרון הפורטוגלי כשרודריגו סלסאר הרים כדור חופשי, ואדריאן מרין הכניע את מרקו וולף בנגיחה נהדרת לפינה. השער השני הגיע בדקה ה-41, כשברומה במסירת רוחב מרשימה עם החלק החיצון של הנעל מצא את רוז'ר פרננדש, ושחקן ההתקפה סיים בקלות מקרוב. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה סלסאר הוסיף את השלישי במתפרצת והוריד את בראגה ביתרון 0:3 לחדר ההלבשה.

המחצית השנייה המשיכה את השליטה הפורטוגלית, כשהשער הרביעי הגיע דווקא מרגלו של פלאמן גלאבוב בדקה ה-62, אחרי שבעיטה פגעה בו, הטעתה את וולף ונכנסה לרשת. בתוספת הזמן אמין אל ווזאני הכניע מהנקודה הלבנה את וולף וקבע 0:5 בדרך לסיבוב הבא. מחזיקת הגביע תתנחם במפעל האירופי השלישי בחשיבותו.

ויקטור גומס שחקן בראגה מול מכבי פתח תקוה. בראגה, אתר רשמי
בראגה חגגה על חשבון מכבי פתח תקוה. גומס/אתר רשמי, בראגה

הרכבים

מכבי פתח תקוה: מרקו וולף, גיא דזנט (אלון אזוגי, 18), אנדראס קארו, פלאמן גלאבוב, מוחמד הינדי, ירדן כהן, ניב יהושע (אביב סלם, 84), תמיר גלזר, יונתן טפר (עידו כהן, 46), לירן חזן (אריאל לוגסי, 84), לוקה שטור (עידן ורד, 71).

בראגה: מתאוס, ויקטור גומס, סיקו ניאקטה, ברייט אריי-אמביי, אדריאן מרין (ברתלומיי ודווייק, 72), ז'אן בפטיסט גורבי, רודריגו סלסאר, ריקרדו הורטה (רוברטו פרננדס, 64), רוז'ר פרננדש (גברי מרטינס, 64), ברומה (ז'ואאו וסקונסלוס, 72), אמין אל ווזאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
תבוסה לגיטימית. דן רומן/דני מרון

מהלך המשחק

דקה 7: כדור חופשי של שטור מצא את הראש של גלאבוב שנגח מעל המסגרת הפורטוגלית.

דקה 18: דזנט נפצע וירד מכר הדשא, אלון אזוגי עלה במקומו.

דקה 20: הרמה מצד ימין מצאה את הראש של חזן שסחט הדיפה גדולה ממתאוס בדרך לקרן.

דקה 23: אל ווזאני השתחרר על סף הרחבה, אבל הבעיטה שלו עלתה מעל המסגרת של וולף.

דקה 29: גול! 0:1 לבראגה! סלסאר הרים בכדור חופשי מצד שמאל, מרין נגח אחורה נהדר והכניע את וולף בדרך ליתרון ו-0:3 בסיכום שני המשחקים.

רודריגו סלסאר שחקן בראגה מעל לירן חזן שחקן מכבי פתח תקוה. בראגה, אתר רשמי
בישל את הראשון. סלסאר/אתר רשמי, בראגה

דקה 41: גול! 0:2 לבראגה! מסירת רוחב נפלאה של ברומה עם החלק החיצון של הנעל מצאה את פרננדש, שמקרוב דחק את השני של הפורטוגלים עם 0:4 בסיכום שני המשחקים.

דקה 45+4: גול! 0:3 לבראגה! איבוד כדור בחצי המגרש סידר לסלסאר את השלישי של הפורטוגלים, אחרי שסלסאר סיים מקרוב בקלות. מחזיקת הגביע בדרך לקונפרנס ליג בירידה למחצית.

דקה 62: גול! 0:4 לבראגה! בעיטה מצד ימין פגעה בגלאבוב, הטעתה את וולף ונכנסה לרשת של פתח תקוה עם 0:6 בסיכום שני המשחקים.

דקה 90+1: גול! 0:5 לבראגה! וולף כמעט עצר את אל ווזאני מהנקודה הלבנה, אבל החלוץ של הפורטוגלים נעץ את החמישי ברשת של פתח תקוה בדרך לשלב הבא בליגה האירופית. מכבי פתח תקוה נשרה לקונפרנס ליג, שם תפגוש את קלוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully