וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל נויוביץ' חתם בהפועל חיפה, אלון דרוקר בנס ציונה

1.8.2024 / 15:24

הרכז (1.81, 22) ששיחק בשש השנים שלו כמקצוען בליגה הלאומית חובר לסגל של אלעד חסין שהחתים עד כה שלושה מתאזרחים ושני אמריקאים, בעוד עמית שמחון רחוק מהסדר. הרכז עולה מהליגה הלאומית ומצטרף לקבוצת נעוריו

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת ניצחון בשמינית גמר אליפות אירופה/איגוד הכדורסל הישראלי

הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הרכז גיל נויוביץ' לעונה הבאה. הוא חובר לעמית גרשון והמתאזרח דניאל רוזנבאום שממשיכים עונה נוספת אצל האדומים, ולשלושה מתאזרחים שחתמו בקבוצה - סילבן לנדסברג, ווילי וורקמן ואלכס סובל.

נויוביץ' (1.81, 22) גדל במחלקת הנוער של מכבי הוד השרון ושיחק שנתיים בקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית. בקיץ 2020/21 עבר להפועל רמת גן והרוויח מקום בנבחרת העתודה. הוא שיחק שלוש שנים בשורות האורדונים, לפני שעבר בתחילת העונה שעברה למכבי מעלה אדומים. מלבד הסגל הישראלי החתימה הפועל חיפה, אותה ידריך אלעד חסין, שני גארדים אמריקאים - מאט קולמן ודיישון טיילור - ותשלים את הסגל עם שני שחקני פנים זרים.

במקביל הודיעה הפועל חיפה לפורוורד עמית שמחון, ששיחק במדיה בארבע השנים האחרונות, כי עליו לחפש קבוצה. בשלב הזה שמחון מבקש לכבד את החוזה עליו הוא חתום, לאחר שבמועדון נתנו לו אישור בשלב מאוחר לנהל מגעים עם קבוצות אחרות, ונראה כי הדרך להסדר בין הצדדים רחוקה מאוד.

שחקני הפועל חיפה, עמית שמחון. מאור אלקסלסי
פערים גדולים בין עמית שמחון להפועל חיפה/מאור אלקסלסי

עוד היום בליגת העל, עירוני נס ציונה הודיעה על צירופו של הרכז אלון דרוקר (24, 1.80). הרכז שיחק במשך מספר שנים בליגה הלאומית, כשבעונה שעברה רשם 9.5 נקודות למשחק במדי אליצור שומרון. דרוקר גדל במחלקת הנוער של נס ציונה ואף שיחק באחת הקבוצות תחת עמית שרף, מאמן הקבוצה.

"אני מאוד שמח ונרגש לחתום בעירוני נס ציונה - מועדון שהוא כמו בית עבורי שגדלתי והתחנכתי בו. אני לא יכול לחכות להתחיל את העונה, ולחוות שוב את הקהל המדהים של עירוני. יאללה נס ציונה", סיפר דרוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully