וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות במשא ומתן בין תמיר בלאט למכבי תל אביב

הסאגה המתמשכת של הקיץ מתקרבת לסיום: אם לא יחול שינוי מפתיע, הרכז יאריך את חוזהו בשנתיים - ואחר כך תנסה האלופה לסגור עם דיישון פייר

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת ניצחון בשמינית גמר אליפות אירופה/איגוד הכדורסל הישראלי

אם לא יחול שינוי מפתיע ברגע האחרון, תמיר בלאט יישאר במכבי תל אביב. לאור האירועים בשבועות האחרונים, מדובר בהתניה משמעותית - אבל המשא ומתן מתקדם בכיוון חיובי לקראת סגירה.

הרכז הישראלי הודיע כבר לפני יותר מחודשיים על מימוש אופציית היציאה בחוזהו, והפך למעשה לשחקן חופשי. מאז התנהלו מגעים ממושכים מפותלים, שהגיעו לכדי סיכום ואז לנסיגה, והיו קרובים לפיצוץ.

כפי שזה נראה כעת, חוזהו החדש של בלאט יהיה בתוקף לשנתיים, שבמהלכן ישתכר כ-1.4 מיליון דולר. בתום העונה הראשונה הוא יוכל להשתחרר תמורת פיצוי לקבוצת יורוליג.

שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט. דני מרון
הסאגה בדרך לסיום. תמיר בלאט/דני מרון

אם בלאט אכן ימשיך, הצהובים יוכלו להתפנות לאיוש המשבצת הפנויה האחרונה בסגל וינסו להחתים את דיישון פייר. לפורוורד הקנדי חוזה לעונה נוספת בפנרבחצ'ה, אך היא הבהירה לו שיוכל להשתחרר לאור הצפיפות שנוצרה הקיץ בעמדה שלו. מלבד נייג'ל הייז-דייויס וטאריק ביברוביץ' שנשארו, הצטרף בונזי קולסון - ולצידם יוכלו לשחק בעמדת הסמול פורוורד גם מרקו גודוריץ' ודבון הול, בעוד ניקולו מלי יוכל לתפקד כפאוור פורוורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully