וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TEKA חוגגת 100 שנות חדשנות במהלך שיווקי המשלב ספורט וקולינריה

מותג מוצרי החשמל הבינלאומי TEKA מציין 100 שנות פעילות במהלך שיווקי רחב היקף וייחודי, המשלב בין עולם הספורט, הקולינריה והחדשנות. המהלך, שיחל החודש, יכלול חסויות באולימפיאדת פריז 2024, חלוקת מדליות זהב בנקודות המכירה, ספר מתכונים מיוחד ועוד

Teka חוגגת 100 שנות חדשנות/יחצ

TEKA, המזוהה עם איכות, חדשנות ומצוינות, חברה לאולימפיאדת פריז 2024, אירוע הספורט הגדול והחשוב בעולם, לציון 100 שנות פעילות. הלוגו הייחודי של TEKA לרגל חגיגות ה-100 שולב עם לוגו האולימפיאדה ומ ופיע במגוון פלטפורמות, ביניהן פרסומות, שלטי חוצות ובנקודות המכירה.

במהלך החודש הקרוב, יחולקו בנקודות המכירה מדליות זהב סמליות. המדליות, שעוצבו במיוחד לרגל המאורע ומשלבות את לוגו האולפיאדה עם לוגו ה 100 של המותג, מסמלות את רוח המצוינות המשותפת למותג ולעולם הספורט עם חסויות לקבוצות רבות בענפי ספורט שונים (ריאל מדריד כדורגל ועוד).

כחלק מחגיגות ה-100, הפיק המותג מהדורה מוגבלת של ספר מתכונים ייחודי. הספר כולל 100 מתכונים מובחרים בארבע קטגוריות: סלטים, ראשונות, עיקריות וקינוחים. המתכונים נבחרו בקפידה על ידי מחלקת התזונה הבינלאומית של TEKA, וכוללים שילוב של קלאסיקות אהובות וטעמים בינלאומיים חדשניים.

"אנו גאים לחגוג 100 שנות פעילות עם מהלך שיווקי ייחודי ומרגש," אומר אסי ארביב מנכ"ל קבוצת קלינטון בחר יבואנית המותג בישראל. "החיבור בין הספורט, הקולינריה והחדשנות הוא שילוב מנצח שמייצג את הערכים שלנו כמותג. במהלך זה אנו מאפשרים לציבור הרחב להצטרף לחגיגות וליהנות מחוויה קולינרית בלתי נשכחת".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully