וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורבנקו פספסה את גמר 200 מ.א., כהן גרומי סיים 12 בחצי הגמר

הכוכבת של השחייה הישראלית סיימה תשיעית בחצי הגמר הנוצץ שלה עם 2:10.32 דקות. כהן גרומי הקדים את דרסל ועצר את השעון על 51.48 שניות

נטע לוינסון על האולימפיאדה של רז הרשקו/מערכת וואלה

יום התחרויות השביעי בבריכה האולימפית בפריז 2024 נמשך הערב (שישי) עם שני נציגים ישראלים אחרונים לאולימפיאדה זו, שנעצרו בחצאי הגמר.

200 מטר מעורב אישי, נשים

אחרי האכזבה העצומה במרחק הכפול, אנסטסיה גורבנקו לא הצליחה להעפיל לגמר גם במקצוע החזק הנוסף שלה, לאחר שסיימה תשיעית בחצי הגמר - המשחה האחרון שלה בפריז. הישראלית המוכשרת זינקה למים במקצה השני של חצי הגמר כשלצידה כמה מהשמות הגדולים בענף - קיילי מקיואן, סאמר מקינטוש, קייט דגלאס ואלכס וולש - והיתה רחוקה מרחק 16 מאיות מכרטיס לגמר.

גורבנקו שסיימה את 50 המטרים הראשונים במקום השישי עלתה למקום השלישי בסגנון הגב, בחזה ירדה לחמישית, ובחתירה נחלשה וסיימה בסופו של דבר שישית במשחה שלה עם 2:10.32 דקות. וולש קבעה את הזמן הטוב ביותר במוקדמות - 2:07.45 דקות.

את המוקדמות, בהן השתתפה במקצה החמישי והאחרון במסלול 3, היא סיימה במקום ה-11 עם זמן של 2:11.53 והעפילה לחצי הגמר. לאה פולונסקי שזינקה באותו מקצה במסלול מספר 8, נותרה מחוץ לחצי הגמר עם 2:17.53, יותר משש שניות מעל השיא האישי שלה. פולונסקי סיימה במקום ה-28 מתוך 33 שחייניות (אחת נפסלה).

אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית, פריז 2024. Quinn Rooney, GettyImages
כמעט. גורבנקו/GettyImages, Quinn Rooney

100 מטר פרפר, גברים

גל כהן גרומי, באולימפיאדה השנייה שלו, זינק למים במסלול הסמוך לקיילב דרסל האגדי, סיים את 50 המטרים הראשונים במקום הרביעי, שמר על הקצב הזה עד הסיום ואף שקבע תוצאה פחות טובה מאשר זו שהעמיד במוקדמות (51.48 שניות) - זה הספיק לו למקום הרביעי במשחה חצי הגמר הראשון, כשדרסל הגדול סיים חמישי. לצערו של הישראלי המוכשר, חצי הגמר השני היה מהיר יותר, ועל כן כהן גרומי סיים במקום ה-12 הכללי - וללא הכרטיס לגמר.

במוקדמות קבע כהן גרומי 51.30 שניות, מה שהספיק לו למקום העשירי והעניק לו את הכרטיס לחצי הגמר. תומר פרנקל לא הצליח לרשום הישג דומה, כשקבע 51.94 שניות שהספיק לו למקום ה-21 במוקדמות.

גל כהן גרומי שחיין ישראלי, פריז 2024. הוועד האולימפי בישראל
הופעה מכובדת מאוד. גרומי/הוועד האולימפי בישראל

4X100 מעורב, קבוצתי מעורב

הנבחרת הישראלית שחתה במקצה המוקדמות מספר 2 במסלול 8, וסיימה את המוקדמות במקום ה-10 הכולל עם זמן של 3:45.33, 4.35 שניות מאחורי ארצות הברית שעלתה לגמר מהמקום הראשון. ישראל לא עלתה מהמוקדמות ותהיה הרזרבה השנייה, משמע שרק פרישה של שתי נבחרות אחרות יכניסו אותה לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully