וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות הפומבי בין ביילס לחברתה לנבחרת, הקלע הטורקי שהדהים

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 11:37

המתעמלת האמריקאית שלחה עקיצה באינסטגרם בעימות פומבי, קלע טורקי עלה לתחרות ירי כמו "הארי המזוהם" וקרע ת הרשת. עדכונים חיים

כשהמשחקים האולימפיים נכנסים ליומם השישי, נמשכגים העדכונים השוטפים מכל האירועים הגדולים והקטנים בפריז.

11:30: מאמנת נבחרת כדורגל הנשים של קנדה בוורלי פריסטמן, שסולקה מהמשחקים עקב פרשת הריגול באמצעות רחפן של הצוות שלה, פנתה במכתב לפיפ"א וטענה: כל הנבחרות הגדולות עושות את זה. פריסטמן שהודחה לשנה בעקבות העבירה, הוסיפה שבנבחרת הגברים הקנדית "יש מבצע שלם סביב זה", ושמה במוקד את המאמן ג'סי מארש.

סימון ביילס, מקיילה סקינר, נבחרת ארה"ב בהתעמלות טוקיו 2020. Patrick Smith, GettyImages
"חברות" לשעבר. ביילס וסקינר/GettyImages, Patrick Smith

9:00: אחרי הזכייה שלה במדליית הזהב בתחרות הקבוצתית בהתעמלות, סימון ביילס העלתה תמונה שלה מחזיקה בדגל ארה"ב, ומתחת היא כתבה "חסרת כישרון, עצלנית. אלופה אולימפית". מהר מאוד התברר שביילס שלחה עקיצה לחברתה לשעבר לנבחרת, מקיילה סקינר, שבחודש שעבר ביקרה את הנבחרת הנוכחית וטענה שהן לא עובדות מספיק קשה. סקינר אמרה ש"מלבד לסימון, אני מרגישה העומק והכישרון בנבחרת הזאת הוא לא מה שהיה פעם... הרבה מהבנות לא עובדות קשה מספיק, אין להן מוסר עבודה".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
סקינר חוסמת את סימון ביילס באינסגרם. אינסטגרם, צילום מסך
סקינר חוסמת את סימון ביילס באינסגרם/צילום מסך, אינסטגרם

סקינר החליפה את ביילס בטוקיו אחרי הפרישה שלה, וזכתה במדליית כסף. היא לאחר מכן הבהירה שדבריה הוצאו מהקשר, ושרוב הביקורת שלה לא הייתה על הנבחרת הנוכחית. עם זאת, העקיצה של ביילס כנראה פגעה בה, וביילס העלתה לאינסטגרם שלה תמונה שבה היא מודיעה בגיחוך שסקינר - חסמה אותה באינסטגרם. בהמשך הגיעו גם עקיצות של ג'ורדן צ'ילס וסוניסה לי, שכנראה לא סולחות ל"חברתן" לשעבר. "שימו פה אגודל למטה אם סימון גמרה אתכם עכשיו", כתבה סוניסה לי בתגובה לפוסט של ביילס, ובהמשך מחקה.

תחרות קליעה, פריז 2024. GettyImages
ככה נראית קלעית סטנדרטית/GettyImages
יוסוף דיקץ' הטורקי, בתחרות הקליעה, פריז 2024. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
וככה התחרה הטורקי שזכה בכסף/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

7:30: הטורקי שהפך ללהיט: בעולם נדהמים מהתמונות מהקלע הטורקי, שעלה לתחרות ירי מ-50 מטר כשרק האקדח בידו - בניגוד מוחלט ליריביו, שבדרך כלל עולים מצוידים בציוד מתקדם, כולל עדשות מיוחדות, מגני עיניים ואוזניים וכוונות. הטורקי בן ה-51, למרות הכל, זכה במדליית הכסף.

6:30: ביממה האחרונה הרשת נרגשת סביב המתעמלת האיטלקייה ג'ורג'יה וילה, שזכתה במדליית כסף עם איטליה בתחרות הקבוצתית, ומתברר שנותנת החסות של האיטלקייה בת ה-21 היא חברת פרמז'ן, "Parmigiano Reggiano", שמתהדרת בשיתוף פעולה עם ערכי "האיכות של וילה, והאנרגיות שלה שבאות בין השאר בזכות תזונה בריאה". מאז הזכייה יצרנית הגבינה מספרת על עניין עצום בייצור הגבינה הייחודית שנמשך באזור כבר מאות שנים, כולל כתבות ב"ניו יורק טיימס" שמספרות על "המרכיב הייחודי בגבינה" שהופכת אותה לטובה בעולם.

השחיין הבריטי לוק גרינבנק אחרי שנפסל. רויטרס
השחיין הבריטי לוק גרינבנק אחרי שנפסל/רויטרס

6:14: השחיין הבריטי לוק גרינבנק היה מועמד למדליה במשחה ל-200 מטר גב, ואתמול בלילה הצליח להעפיל לחצי הגמר עם ניצחון במשחה המוקדמות שלו, אבל לאחר מכן התברר שהוא שהוא פסל - מאחר שהיה מתחת למים צעבר לקו ה-15 מטר, והוא סיים את דרכו. לאחר שהאנגלי התבשר שפסל, הוא כרע על ברכיו בתסכול. "לא יודע מה הלגיד, אני שבור", אמר לאחר מכן, "אני עצבני, מתוסכל, הייתי בכושר טוב". וזו לא הייתה השערורייה היחידה בתחרות: הסיני צ'ו ג'יאו לא הופיע כלל לתרות, על רקע השמועות וההאשמות נגד נבחרתצ השחייה הסינית על שימוש בחומרים אסורים.

פיקנטריה נוספת בתחרויות הלילה: קתרין ברקו, בת ה-23 זכתה במדליית ארד ב-100 מטר גב - 32 שנה בדיוק (!) אחרי שאביה זכה בארד באותו משחה בדיוק.

דניאל קולינס מתעמתת עם איגה שביונטק. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
דניאל קולינס מתעמתת עם איגה שביונטק/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

6:00: אתמול בלילה דניאל קולינס פרשה מהמשחק מול איגה שביונטק בגלל פציעה, ומאחר שבין השתיים אין אהבה גדולה, זכר לעימותים קודמים ביניהן, קולינס ביקרה את "הצביעות" של הפולנייה בסיום, שלכאורה "התאכזבה" מהפרישה של האמריקאית. בסיום המשחק נרשמה תקרית די חריגה, כשקולינס עברה את הרשת, וניגשה לשביונטק על מנת לומר לה מה היא מרגישה.

"אמרתי לאיגה שהיא לא צריכה להיות לא כנה בנוגע אליי, או אל הפציעה שלי. יש הרבה דברים שקורים לעיני המצלמה, ויש הרבה אנשים שמול המצלמה הם דבר אחד ובחדר ההלבשה דבר אחר...

"ופשוט לא הייתה לי את החוויה הטובה ביותר פה, ואני לא באמת מרגישה שמישהי צריכה להיות לא כנה. אנשים יכולים להיות כמו שהם. אני יכולה לקבל את זה, אני לא צריך את הזיוף הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully