וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישאם לאיוס חתם במכבי ת"א, הפועל ת"א תקבל כ-900 אלף יורו

שחקן הכנף בן ה-23 חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת: "מצפה להתמודד על תארים". לאדומים יישארו גם 15 אחוזים ממכירה עתידית. לאלופה היה חשוב לסגור את העסקה לפני תום הרישום למוקדמות הליגה האירופית

דריבל, 30.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מאדום לצהוב: מכבי תל אביב השלימה היום (חמישי) את רכישתו של הישאם לאיוס מהפועל תל אביב ושחקן הכנף בן ה-23 חתם במדיה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. לצהובים היה חשוב לצרף את לאיוס לפני תום המועד לרישום שחקנים לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, שם הם ישחקו נגד פוניבז' הליטאית.

הפועל תל אביב תקבל כ-900 אלף יורו ועשויה לקבל עוד 200 אלף בבונוסים עתידיים על הישגים. יהיו לה גם 15 אחוזים מהמכירה הבאה. המו"מ בין המועדונים ארך כמה שבועות וכלל הפסקה שבמהלכה נראה היה שלאיוס יעבור לקבוצה אחרת. מכבי תל אביב חידשה את השיחות עם הפועל תל אביב ושחקן הכנף אחרי מכירת מילסון לכוכב האדום בלגרד, כשלאיוס כבר היה בדרך לסגור בקבוצה מדרום קוריאה.

לאיוס ירוויח כ-330 אלף דולר לעונה. הוא קיבל את המספר 33 ואמר: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ומצפה להתמודד על תארים ולשחק באירופה".

הישאם לאיוס, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ישחק עם המספר 33. לאיוס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאיוס בן ה-23 עבר מקבוצת הנוער של בני סכנין לקרפטי לבוב האוקראינית כשהיה בן 18. אחרי עונה אחת חזר לארץ ושיחק במ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית, דרכה הגיע גם לנבחרת הצעירה. אחרי 10 שערים במדי כפר קאסם, נמכר להפועל תל אביב ב-700 אלף שקלים ובשתי העונות באדום כבש 5 שערים ובישל עוד 11 בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully