וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה מודאגים מההגנה, פיליפ איפולה יחזור לקבוצה?

אחרי תבוסות 5:2 ו-3:0 בגביע הטוטו, בקבוצה מחפשים פתרון למרכז ההגנה, וגם מחכים שעבדולאי סיסה ייכנס לעניינים

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל חדרה בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל חדרה נוצחה אמש (רביעי) 3:0 על ידי בית"ר ירושלים ורשמה הפסד שני רצוף במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו. אחרי התבוסה 5:2 לנתניה בתחילת השבוע, מודאגים בקבוצה בעיקר מהחלק האחורי ומכך שהקבוצה ספגה השבוע 8 שערים בשני משחקים בלבד.

בחדרה מחפשים כעת בלם נוסף, רצוי עם נסיון, לחיזוק החוליה האחורית ושמו של פיליפ איפולה, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, עלה על הפרק. בחדרה מחפשים במקביל גם בלם ישראלי וינסו להחתים לפחות עוד שחקן הגנה אחד כבר בתקופה הקרובה.

אחת הבעיות שסומנו בשבוע האחרון, היא פציעתו של הקשר האחורי עבדולאי סיסה, שהיה אמור להיות העוגן המרכזי בקישור האחורי ועד כה הוא לא ממש בא לידי ביטוי. בחדרה מאמינים שברגע שסיסה ייכנס לכושר, זה ישדרג את משחק ההגנה של הקבוצה ויוסיף גם ליציבות של החלק האחורי. גם הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג', אינו מזכיר כלל את היכולת הנפלאה שלו מהעונה שעברה וגם במקרה שלו אומרים בחדרה, שברגע שייכנס לעניינים הקבוצה תיראה טוב יותר.

עבדולאי סיסה, הפועל חדרה. שלומי גבאי
פצוע. סיסה/שלומי גבאי

מי שלא לוקח חלק באימוני הקבוצה, הוא הקשר תמיר עדי, שלמעשה לא נמצא בתוכניות המקצועיות ומתאמן בנפרד משאר הקבוצה. בחדרה אמרו לעדי שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת, אולם כרגע אין קבוצה שתקלוט אותו והוא ממשיך באימונים אישיים, בשעות נפרדות מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully