וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החותרת התאכזבה מחיי הסקס בכפר האולימפי: "אחפש בידור אחר"

אמילי דלמן סיפרה: "גללתי וגללתי בטינדר, הציפיות היו בשמיים, אבל אין ספורטאים". הוועדה המארגנת חילקה 300 אלף קונדומים

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

רבות דובר ונכתב על חיי הסקס של הספורטאים בכפר האולימפי. בפריז 2024 אמנם שוב בנו מיטות "נוגדות סקס" שאמורות להישבר תחת המשקל של יותר מאדם אחד, אבל במקביל הזמינו 300 אלף קונדומים - לקח מאולימפיאדת טוקיו אז הוזמנו 70 אלף קונדומים והם נגמרו מהר מדי.

עכשיו החותרת האמריקאית אמילי דלמן שופכת קצת אור על הנעשה בפריז ועושה רושם שהיא מאוכזבת. בפוסט טיקטוק שהפך ויראלי וצבר יותר מ-4 מיליון צפיות, הספורטאית בת ה-26 אמרה בין היתר: "הייתי בחדר וגלשתי והחלטתי להוריד את אפליקציית טינדר אחרי שמחקתי אותה מזמן. חשבתי למצוא התאמה עם ספורטאי אחר, הציפיות היו בשמיים. התחלתי לגלול ולגלול, ואני לא רואה אף ספורטאי אולימפי. בדקתי את ההגדרות והן היו בסדר - רדיוס של מייל מהכפר האולימפי. התאכזבתי".

דלמן הוסיפה: "אל תבינו אותי לא נכון, הגברים הפריזאים יפים ושרמנטיים, אבל אני מחפשת משהו אחר. נכנסתי עם ציפיות למצוא משהו, אבל אני מניחה שאצטרך למצוא 'בידור' מסוג אחר. לכן אתם רואים אותי עכשיו בטיקטוק".

החותרת האמריקאית אמילי דלמן, בכפר האולימפי בפריז. טיקטוק אמילי דלמן, צילום מסך
החותרת האמריקאית אמילי דלמן, בכפר האולימפי בפריז/צילום מסך, טיקטוק אמילי דלמן

ב-2021 אתלטית העבר הגרמנייה, סוזן טידקה - שהתחרתה בברצלונה 1992 וסידני 2000 - ניסתה להסביר ל"בילד": "הספורטאים מגיעים לפיק פיזי בזמן האולימפיאדה ואחרי שכל אחד מהם מסיים להתחרות, הם מחפשים פורקן. בלילות תמיד הייתי שומעת מסיבות בכל מיני חדרים - ברמה כזו שלפעמים אפילו היה קשה לישון. מסיבה אחת אחרי השנייה, יש גם אלכווהול וכמובן הרבה סקס".

מת'יו סייד, שייצג את בריטניה בטורנירי טניס שולחן אולימפיים בעבר, כתב בטור ל"טיימס" ב-2008: "מבחינתנו - אלו שהגיעו לאולימפיאדה בפעם הראשונה - החלק של הסקס היה לא פחות גדול מהחלק של הספורט בברצלונה 92'. תמיד שואלים אותי אם הסיפורים על פסטיבלי הסקס בכפר האולימפי הנכונים. התשובה שלי תמיד זהה: בהחלט".

במהלך אולימפיאדת 2012 ספורטאית בריטית, שביקשה להישאר בעילום שם, סיפרה ל-ESPM: "ראיתי אנשים מקיימים יחסי מין בחוץ, בפומבי. על הדשא, בין הבניינים, אנשים משתגעים". כדורגלנית נבחרת ארה"ב, הופ סולו, הוסיפה: "זה מתחיל עם 'באיזה ענף אתה עוסק?', ופתאום הידיים כבר מתחילות לגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully