וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים שיגדירו את האולימפיאדה מבחינת המשלחת הישראלית

1.8.2024 / 8:10

לניר, פלצ'יק והרשקו יעלו למזרן, השייט מתקרב לרגעי ההכרעה ודולגופיאט ינסה לשחזר את טוקיו. ישראל בדרך למדליות ראשונות?

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

גילי לוסטיג הוא לא אחד שמייפה את הדברים. אתמול (רביעי) הוא עמד מול התקשורת בצהריים הלוהטים של פריז והודה שעד עכשיו זה מאכזב. אנסטסיה גורבנקו לא עלתה לגמר השחייה ב-400 מעורב אישי ובג'ודו, 9 מתוך 12 הספורטאים סיימו את דרכם מהר מדי. איש מהם לא התעלה.

אבל מנכ"ל הוועד האולימפי אותו פגשנו במתקן הענק הסמוך לאינווליד שנבנה עבור תחרות החץ וקשת שם סיימה את דרכה בדיוק מיכאלה משה מול יריבה רומנייה, גם הזכיר שהתותחים הכבדים עוד לא סיימו את התחרויות שלהם ואליהם כולם כאן נושאים עיניים. שלושת הימים הקרובים יגדירו איזו אולימפיאדה תהיה כאן עבור ישראל. זו שתתקרב לטוקיו ואולי תעבור אותה בהצלחה, או חלילה זו שתאכזב כמו האולימפיאדה בלונדון.

זה יתחיל היום עם ענבר לניר ופיטר פלצ'יק, ימשיך מחר עם שרון קנטור, תום ראובני ורז הרשקו ויסתיים בשבת עם ארטיום דולגופיאט. תוך קצת יותר מ-48 שעות ישראל תוכל להיות עם 6 מדליות בשלושה ענפים שונים, אבל היא גם תוכל להיות עם מפח נפש ואכזבה, אם אף אחד לא יזכה.

ארטיום דולגופיאט בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה. צילום: GABRIEL BOUYS/AFP, עיבוד תמונה
הגמר שלו בשבת. דולגופיאט/עיבוד תמונה, צילום: GABRIEL BOUYS/AFP

יהיו בהמשך אבישג סמברג, דריה אטמאנטב, נבחרת ההתעמלות האמנותית ותמיד יכולה להיות פריצה של מישהו נוסף מנבחרת הגלישה והשייט הגדולה או בומבה מהמרתוניסטים, אבל כשאנחנו בדיוק על סף מחצית המשחקים האולימפיים, תקבל כאן ישראל את החותמת להצלחה או אכזבה גדולה בסוף השבוע הקרוב שמתחיל הבוקר במתקן הג'ודו בשאן דה מארס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully