וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי תל אביב: "זה הסגל למוקדמות ליגת האלופות?"

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 6:42

למרות התירוצים וההסברים, האלופה מתוסכלת מההפסד לסטיאווה: "חולמים על הכסף הגדול, ומופיעים למשחק עם שני זרים שאחד מהם אדו? צריך היה להיערך יותר טוב". הסיבות לאופטימיות: חמשת שחקני הצעירה ושני שחקני הרכש יצטרפו בקרוב ויוכלו לשחק מול פוניבז'

תקציר: מכבי תל אביב - סטיאווה בוקרשט 1:0/ספורט1

אכזבה עצומה והמון תסכול במכבי תל אביב, לאחר שהקבוצה הודחה ממוקדמות ליגת האלופות עם הפסד כואב 1:0 לסטיאווה בוקרשט הרומנית במשחק "הביתי" שהתקיים אמש (רביעי) בבודפשט הונגריה. הרומנים ניצחו 1:2 בסיכום שני המשחקים והעפילו לסיבוב המוקדמות השלישי, בעוד שהאלופה הישראלית נשרה כעת לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, שם מחכה לה פוניבז' הליטאית,שמדורגת אחרונה בליגה המקומית בליטא.

התחושות אחרי התיקו במשחק הראשון היו אופטימיות מאוד ובמועדון האמינו שהמשימה לעבור שלב אפשרית, אבל המציאות טפחה אמש על פני השחקנים, הצוות המקצועי ואנשי המועדון. הצהובים הציגו אמש משחק רע, בעיקר בפן ההתקפי כשהם בקושי מסכנים את השוער הרומני והקבוצה נכנעה בסופו של דבר לשער שכבשו הרומנים במתפרצת קטלנית, ממש בדקה ה-90.

שחקני מכבי תל אביב. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
חולמים על הכסף הגדול של ליגת האלופות, ובאים עם סגל כל כך דל? מכבי תל אביב/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

אפשר למצוא לא מעט תירוצים להדחה המוקדמת מהמפעל היוקרתי של ליגת האלופות, בראש ובראשונה מצב המלחמה כאן בישראל, שמקשה מאוד על החתמת זרים איכותיים שדוחים שוב ושוב את ההצעות להגיע ולשחק כאן בליגת העל, להוסיף לזה את העובדה שהאלופה הישראלית לא אירחה את הגומלין בבלומפילד ונאלצה לשחק מול 643 צופים בהונגריה, יחד עם חסרונם של חמישה שחקנים משמעותיים, שהיו בסגל הנבחרת הצעירה לאולימפיאדה, יחד עם פסק הדין של שגיב יחזקאל שניתן רק לפני שבוע ולכל אלה אפשר להוסיף גם את עזיבתו של פליסיו מילסון, שהשאיר בור מקצועי עצום, באגף שמאל של הקבוצה.

יחד עם זאת ולמרות כל החיסורים וההסברים, אין ספק שמכבי תל אביב ולא בפעם הראשונה, הגיעה למוקדמות המפעל בסגל שאינו מוכן למשחקים בזירה האירופית. גורם בסביבת הקבוצה והשחקנים היטיב להתבטא אמש בסיום המשחק ואמר: "אתה מגיע למוקדמות ליגת האלופות וחולם על הכסף הגדול, אבל בסגל שלך יש שני זרים בלבד והמחליף של מילסון זה הנרי אדו, שפשוט לא מתאים לרמה של מכבי תל אביב. אפשר וצריך היה להיערך טוב יותר למוקדמות ליגת האלופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
החיזוק בדרך. זהבי/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

הצהובים ישובו היום לישראל והחל מיום שישי יחלו כאמור בהכנות, לקראת צמד המשחקים מול פוניבז' במוקדמות הליגה האירופית. המשחק הראשון יערך בליטא ב-8 באוגוסט והגומלין בבודפשט שבוע לאחר מכן.

ניצחון במפגש הכפול, יבטיח במינימום שלב בתים בקונפרנס ליג, כאשר המטרה כעת היא כמובן להעפיל לשלבים הגבוהים במתכונת החדשה של הליגה האירופית.

חמשת שחקני הנבחרת הצעירה שחזרו מהאולימפיאדה, אושר דוידה, רוי רביבו, דור תורג'מן, עידו שחר ואלעד מדמון, חזרו לישראל והם צפויים להצטרף בתוך ימים ספורים לאימוני הקבוצה, אליהם אמור להצטרף גם שחקן הרכש החדש, הישאם לאיוס, שצפוי לחתום באופן רשמי ביממה הקרובה.

שחקן נוסף, איסוף סיסוקו מנבחרת מאלי, שסיכם לשלוש עונות במדי הצהובים, סיים גם הוא את חלקו עם מאלי באולימפיאדה וכעת מנסים להטיסו לישראל, אולם בעיות של קבלת ויזה ועוד עניינים טכניים קטנים מעכבים את הגעתו. מועד ההרשמה של שחקנים חדשים לסגל באירופה הוא מחר, ה-2 באוגוסט, אולם כל קבוצה יכולה לרשום שני שחקנים חדשים עד יממה לפני
המשחק הבא, כך שבמידה וסיסוקו או לאיוס לא יחתמו עוד היום, הם יצורפו במהלך השבוע הבא לרשימת הסגל.

במכבי תל אביב עדיין לא אמרו נואש מהנסיונות להחיות מחדש את עסקת הבאתו של שחקן הכנף ווסלי פטאצ'י, הברזילאי של סנטוס, שהחתימה בימים האחרונים שלושה שחקני רכש חדשים, דבר שעשוי לקדם כעת את שחרורו של פטאצ'י לישראל.

אם יש דבר שהצהובים יכולים להתגאות בו, אחרי הערב העגום של אמש, הוא העובדה שנותרו מספר קטן מאוד של מנויים למכירה ועד כה הבטיחו למעלה מ-22 אלף אוהדים את מקומם בבלומפילד. זאת תהיה עונה נוספת שמכבי תל אביב מוכרת את כל המנויים שהוצאו למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully