וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "היינו לחוצים". פרץ: "אי אפשר לטעות ככה"

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 23:18

תסכול במכבי תל אביב אחרי ההדחה מול סטיאווה. המאמן ניתח: "לא היה לנו מחץ בהתקפה", פרץ על הספיגה: "אי אפשר לקבל גול בדקה כזו במתפרצת"

אכזבה גדולה למכבי תל אביב: הקבוצה של ז'ארקו לאזטיץ' הודחה הערב (רביעי) ממוקדמות ליגת האלופות אחרי הפסד 1:0 דרמטי אך מוצדק לסטיאווה בוקרשט. הצהובים כמעט שלא היו קיימים על כר הדשא וחיכו להארכה, אבל נעקצו על ידי וויליאם באטן שהכריע בדקה ה-90. המשחק הראשון מול פוניבז' יהיה בליטא בחמישי הבא ואת הגומלין תארח מכבי תל אביב ב-15 באוגוסט בהונגריה. הצהובים ישתתפו בהגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית ביום שני וגם בהגרלת הפלייאוף של הקונפרנס ליג, לשם תיפול אם תפסיד לליטאים.

ז'ארקו לאזטיץ' מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק נפל של הקבוצה שלו. ז'ארקו לאזטיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאזטיץ' סיכם את המשחק ואמר: "משחק קשה, במחצית הראשונה היינו לחוצים ואיבדנו כדורים בקלות. המחצית השנייה הייתה טובה יותר, אבל לא היה לנו מספיק כוח. זה בטוח לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אני רק רוצה לברך את היריבה. ננתח את המשחק ונתכונן טוב יותר למשחקים הבאים".

על ההתקפה החלשה של קבוצתו: "לא היה לנו מחץ בהתקפה, לא תקפנו את השטחים הריקים ולא הגענו לרחבה עם הרבה שחקנים כפי שרצינו. זה בטח לא מספיק לרמה הזאת".

על השער שספגה קבוצתו: "ניסינו לעלות ולכבוש במצב נייח בדקה האחרונה, זה תמיד תלוי כמה ההגבהה טובה. זו בטוח הייתה טעות שלנו ברמה הקבוצתית שהם הגיעו שלושה נגד שניים, זה יכול לקרות בכל דקה במשחק. זאת לא הבעיה, הבעיה הייתה שלא יצרנו מצבים".

דור פרץ: "היה משחק שקול פחות או יותר. לקבל גול בדקה הזו ובמעמד הזה - זה משהו שאנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו. גם אם דברים לא הלכו טוב, היה נכון מבחינתנו לשמור על התוצאה וללכת להארכה. לא הצלחנו ועכשיו נצטרך להפיק לקחים ולהמשיך הלאה. אני לא יודע להגיד מה לא היה נכון במהלך האחרון. לא הגבנו מספיק טוב בחזרה להגנה ובליגת האלופות, לא משנה נגד איזו יריבה אתה משחק, אי אפשר לעשות כזו טעות".

על הבעיות בהתקפה: "כמובן שהאובדן של מילסון משפיע, אבל יש פה שחקנים מספיק טובים כדי שמכבי תל אביב תופיע במלוא היכולת שלה. נקבל את השחקנים מהאולימפית בחזרה ונקווה לעשות משחק טוב יותר בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully