וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מפלצתי לבן שרף, ישראל רחוקה ניצחון מגביע העולם

נבחרת הנוער גברה 89:102 על ספרד הודות ל-40 נקודות של הגארד, שהוריד 8 ריבאונדים וחטף 4 כדורים. בחמישי: צרפת מחכה

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת ניצחון בשמינית גמר אליפות אירופה/איגוד הכדורסל הישראלי

אחרי שני הפסדים רצופים בשלב הבתים, נבחרת הנוער של ישראל התאוששה הערב (רביעי) בשמינית גמר אליפות אירופה והשיגה ניצחון חשוב ביותר, 89:102 על ספרד בדרך למפגש עם צרפת בשלב שמונה האחרונות. אם תגבור על הצרפתים, ישראל תעפיל לראשונה בהיסטוריה לגביע העולם עד גיל 19 שיתקיים בשוויץ בשנה הבאה. בכל מקרה, שרון אברהמי והשחקנים שלו הבטיחו את ההישארות בדרג א'.

על העלייה לרבע הגמר חתום בענק בן שרף, שהמטיר לא פחות מ-40 נקודות על הספרדים, בנוסף ל-8 ריבאונדים ו-4 חטיפות. שרף קלע 4 שלשות ב-50% דיוק ומתוך הקשת פגע ב-9 זריקות מתוך -15, כאשר מקו העונשין היו לו 10 קליעות מ-14 ניסיונות.

ישראל חטפה 12 כדורים, כפתה 22 איבודים והפכה אותם ל-31 נקודות. היתרון היה בצד הכחול-לבן במשך כל המשחק למעט שניות ספורות בפתיחה.

קלעו לישראל: בן שרף 40 (8 ריבאונדים, 4 חטיפות), עומר מאייר 17 (7 אסיסטים), מירון כץ 11, תמיר גולד 10, ירון גולדמן 7, רני בלגה 6, אביב הנקין 6, גבריאל ארטמנקו 3, דניאל גריידי 2.

בן שרף, נבחרת הנוער של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
התפוצץ. בן שרף/אתר רשמי, fiba.com

בן שרף פתח את המשחק מצוין ויחד עם עומר מאייר הם שמרו את ישראל בתמונה ברבע הראשון, כששלשה של שרף קבעה 8:10. ירון גולדמן שעלה מהספסל תרם 5 נקודות שנתנו לישראל את היתרון בסיום הרבע, 18:19. גולד והנקין פתחו מעולה את הרבע השני והעלו את הנבחרת בכחול-לבן ל-20:29 תוך שתי דקות אדירות, שלשה נוספת של מירון כץ שנראה נהדר קבעה 25:36. בשתי הדקות האחרונות של המחצית, ספרד הצליחה לצמצם עד 44:38 בהפסקה.

גולד ושרף המשיכו ביכולת הקליעה ושמרה על היתרון של ישראל בפתיחת המחצית השנייה ומאייר עם סל חשוב ואסיסט לכץ קבע הוביל ל-44:53 אחרי שלוש דקות. שיתוף הפעולה בין מאייר לשרף המשיך לעבוד והיתרון חזר להיות דו-ספרתי, מאייר עם שלשה נוספת וסל גדול של שרף הביאו ל-47:65. דאנק של שרף ושלשה של כץ קבעו כבר 20 הפרש, אבל אז החלה החזרה הספרדית עם ריצת 0:7 בראשות הוגו גונסאלס שהורידה ל-73:57.

ספרד עשתה כל מה שהיא יכולה כדי לחזור למשחק בפתיחת הרבע הרביעי והקטינה את ההפרש עד 10 נקודות, אבל ישראל נשענה בעיקר על שרף שעשה בהתקפה דברים גדולים כדי לשמור על היתרון. היריבה התעוררה בדקות האחרונות, גונסאלס עם שלשה צימק ל-82:76 בלבד כשנשארו ארבע דקות וחצי לסיום, אבל בלגה ושרף עם שלשה נוספת החזירו את היתרון לדו-ספרתי. משם והלאה המשיכה ההצגה של הנבחרת הישראלית עד לניצחון הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully