וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מוכנה לבראגה, דן רומן מכין הפתעה בהרכב

31.7.2024 / 21:20

למרות ההפסד 2:0 בפורטוגל, מחזיקת הגביע מקווה לחולל סנסציה בסופיה ולהישאר בליגה האירופית (ה', 20:30, ספורט2). יהושע רק חזר מפריז ותורגל בהרכב, המאמן: "ננסה להביא למצב שבחצי השני ננסה להכריע את המשחק"

תקציר הפסדה של מכבי פתח תקוה 2:0 בבראגה במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

מכבי פתח תקוה תנסה לעשות מחר (חמישי, 20:30, ספורט2) את הבלתי ייאמן ולהדהים את בראגה בגומלין סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אחרי הפסד 2:0 בפורטוגל. המנצחת תפגוש את סרבט ז'נבה בשלב הבא, בעוד המפסידה תרד למוקדמות הקונפרנס ליג כדי לפגוש את קלוז' הרומנית או את נמאן גרודנו הבלארוסית.

המאמן דן רומן מתכנן סוג של הפתעה בהרכב הפותח, כאשר ניב יהושע שרק היום חזר מהטורניר האולימפי והצטרף לחבריו, נטל חלק באימון המסכם ואפילו תורגל בהרכב. הקשר הצעיר נעדר כמובן מהמשחק הראשון, אך בשל חשיבותו וחרף העובדה שקיים רק אימון אחד עם הקבוצה, הוא עשוי לפתוח. ויטלי דמשקאן, החלוץ המולדבי שחתם השבוע, עדיין לא נכלל בסגל ויצטרף לחבריו החדשים החל מהסיבוב הבא.

"הכרנו את בראגה כבר לפני המשחק הראשון, ואחרי שמשחקים נגד קבוצה אז מכירים אותה עוד יותר טוב", אמר המאמן רומן לקראת הגומלין. "אנחנו מצפים שדברים מסוימים יראו פחות או יותר אותו דבר כמו במשחק הראשון ומקווים לעשות חלק מהדברים בצורה יותר טובה ממה שעשינו, בשביל להיות מסוגלים להתמודד עם הקבוצה הזו, כי זאת קבוצה באמת טובה. ננסה להביא למצב שבחצי השני ננסה להכריע את המשחק, לטובתנו אבל צריך לראות איך המשחק יתפתח".

המאמן נשאל האם הוא אופטימי לקראת המשחק והשיב: "אני תמיד ריאלי. זאת קבוצה מאוד חזקה, ואנחנו יודעים שיש להם איכות מאוד גבוהה וגם אינטנסיביות גבוהה, אבל אנחנו מאמינים באופי שלנו ויש לנו שחקנים שהוכיחו שיש להם אופי מצוין והם ווינרים ואנחנו מקווים שהאופי שלנו והמוטיבציה שלנו, יהיו איזשהו גורם שבאמת יצמצם את הפערים האלה. יש על מה לשחק ואנחנו תמיד מאמינים שאנחנו יכולים להתמודד ובתקווה גם לעשות תוצאה טובה".

הרכב משוער: מרקו וולף, אלון אזוגי, אנדראס קארו, פלאמן גלאבוב, מוחמד הינדי, ירדן כהן, ניב יהושע, תמיר גלזר, לירן חזן, אנאס מחמיד, לוקה שטור.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
תמיד מאמין. דן רומן/דני מרון

אחרי ה-0:2 הביתי בשבוע שעבר, בראגה לא רוצה להסתבך בגומלין מול מכבי פתח תקוה בסופיה. הבדלי הרמות ידועים, אבל המאמן דניאל סוזה הבהיר במסיבת העיתונאים כי הוא מצפה ל"גישה אחרת" מצד מכבי פתח תקוה, שהסתגרה מאוד במשחק הראשון בפורטוגל.

על העובדה כי המשחק נערך במגרש נייטרלי שיהיה די ריק, אמר המאמן: "ברור שזה שונה. לשחקנים תמיד עדיף לשחק מול אצטדיון מלא, אבל אני לא יודע איך זה ישפיע על היריבה. האמביציה אצלנו גבוהה, אנחנו רוצים להמשיך לעשות את הדברים בצורה נכונה ויודעים שיהיה מסוכן לחשוב שהכרטיס כבר ביד שלנו. אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו בכדורגל, אף אחד לא רוצה להיות חשוף להפתעות. היתרון אצלנו, אבל לא כדי שנרגיש נינוחים מדי. ביקשתי מהשחקנים לכבד את היריבה ולהגיע באותה גישה כמו במשחק הראשון".

השוער מתאוס, לו זו עונה 11 ברציפות בבראגה, הוסיף: "התכוננו בצורה טובה מאוד, עם אימונים אינטנסיביים כמו שהמאמן מבקש. נגיע עם אמביציה וצניעות כדי להשיג את הניצחון".

ויטור קרבאליו, שהחמיץ את המשחק הראשון בגלל פציעה, יעמוד לרשות סוזה הפעם, בניגוד לפאולו אוליביירה ורובסון באמבו שעדיין חסרים. אנדרה הורטה וסימון באנזה, שעשויים לעזוב בחלון, "הם חלק מהסגל עד שייאמר אחרת", כפי שהבהיר המאמן.

הרכב משוער: מתאוס, ויקטור גומס, סרדאר סאצ'י, סיקו ניאקטה, אדריאן מרין, ז'ואאו מוטיניו, רודריגו סלסאר, ריקרדו הורטה, רוז'ר פרננדש, ברומה, אמין אל ווזאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully