וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגשות מעורבים: הספורטאים הישראלים בסיכום ביניים

31.7.2024 / 18:39

שחר שגיב: "לא הרגשתי עוינות לרגע. מקצועית - לא התחרות שציפיתי לה". לוקטב ציפה "לשחות יותר מהר". גושן בטוחה ש"המשחקים לא נגמרו" עבור הג'ודו

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

הוועד האולימפי קיים הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בזום לשלושה ספורטאים ישראלים בכפר האולימפי. הטריאתלט שחר שגיב, שסיים במקום ה-37, סיפר על היום שעבר: "החוויה הייתה מטורפת לעומת טוקיו שהיתה אולימפיאדת קורונה. הורים, חברים, בני משפחה ליוו אותי מהצד. הצלחתי ליהנות למרות שמבחינה מקצועית זו לא התחרות שציפיתי לה".

שגיב התבקש להתייחס להשפעה של האירועים בארץ עליו, וענה: "לא הייתי מעודכן בשום דבר שקרה בארץ. כיביתי את הטלפון. קיבלתי המון אהבה מהאנשים בדרך ולא הרגשתי עוינות כלפיי לרגע. לגבי הזיהום בנהר והדחייה של התחרות ביממה, נחכה עוד כמה שעות ונראה אם הכל עבר כאן טוב".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

מאיה גושן, ג'ודאית ישראלית. GettyImages
מאמינה בחברותיה לנבחרת הג'ודו. מאיה גושן/GettyImages

השחיין דניס לוקטב, שהיה חלק מהרביעייה הישראלית שסיימה תשיעית בגמר ה-4X200 חופשי, אמר: "לא הצלחתי להירדם בלילה אחרי התחרות. אני מאוד מרוצה מההישגים שלנו, אבל ציפיתי לשחות יותר מהר באופן אישי. אנחנו מאוד ברגשות מעורבים כי היינו יכולים לתת תוצאה טובה יותר".

הג'ודאית מאיה גושן כבר מסתכלת קדימה, אחרי שסיימה את חלקה בשמינית הגמר: "אנחנו מאמינות כאן אחת בשנייה. נשארו ענבר ורז והמשחקים לא נגמרו. כולנו נבוא לאולם ונעודד אותן ואת פיטר כדי לעזור להם להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully