וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט רמז שבנו תמיר יישאר במכבי תל אביב

ברקע הפלונטר סביב חידוש חוזהו, אביו של הרכז אמר בריאיון: "הוא יישא בתפקיד יחד עם יוקובאיטיס ויספק לו עזרה גדולה"

דריבל, 30.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בזמן שהוא שוהה במשחקים האולימפיים בפריז במסגרת תפקידו כיועץ לנבחרת קנדה בכדורסל, דיוויד בלאט העניק ריאיון לאתר "באסקטניוז" ושלח רמז מרגיע לאוהדי מכבי תל אביב בכל הנוגע לעתיד של בנו תמיר.

בלאט, כך על פי הפרסום היום (רביעי), שיחק תפקיד מפתח בהחתמתו של רוקאס יוקובאיטיס, הרכז הליטאי בן ה-23 שכבר היה בדרך לז'לגיריס קובנה לפני שהצטרף לצהובים. מאמן העבר מעורב בבניית הסגל של האלופה הישראלית, אליה חזר כיו"ר הוועדה המקצועית ב-2022 לפני שהפחית במעורבותו אשתקד מטעמים בריאותיים.

כשנשאל אם יוקובאיטיס בנוי לעמדת הרכז המוביל במכבי תל אביב, השיב בלאט: "אני בהחלט מקווה. בשביל זה אנחנו מביאים אותו. הוא נכנס לסיטואציה שבה שני הגארדים הבכירים שלנו עזבו".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

דייויד בלאט, היועץ המקצועי של מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מאמין ברכז החדש ומתייחס לבנו כשחקן מכבי תל אביב. דיוויד בלאט/אודי ציטיאט

תמיר בלאט ניצל בחודש מאי האחרון סעיף בחוזהו כדי להפוך לשחקן חופשי. אחרי שכבר הגיע להבנות עם המועדון על הסכם חדש בתנאים משודרגים, בין הצדדים התגלו פערים ונוצר פלונטר שעדיין לא נפתר, נכון לכתיבת שורות אלה. אלא שדיוויד בלאט התייחס לסיטואציה כאילו אין ספק לגבי ההמשכיות של בנו הצהובים.

"ליוקובאיטיס תהיה עזרה גדולה ממישהו שאני מכיר היטב, בחור אחד בשם תמיר בלאט, שהוכיח שהוא רכז יורוליג די טוב", אמר בחיוך. "ביחד עם יישאו בתפקיד. רוקאס הובא כשחקן מרכזי להחליף את לורנזו בראון, שהיה משמעותי. זו הזדמנות גדולה עבורו ויש לנו אמונה גדולה ביכולות שלו".

עוד החמיא בלאט לרכז הליטאי שמקווה ללכת בדרכו של שרונאס יאסיקביצ'יוס: "הוא שחקן טוב מאוד עם עתיד מזהיר, שיש לו את סט הכישורים ו-IQ הכדורסל הספציפיים שאנחנו מחפשים. נאלצנו לבנות מחדש, כפי שעשינו לפני שנתיים. היו לנו שתי עונות טובות מאוד, עם הופעות בטופ 8 וסדרות פלייאוף של חמישה משחקים שהיו יכולות ללכת לשני הכיוונים. עשינו זאת בעבר ונעשה זאת שוב, רק עם שמות שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully