וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסטיג: "ציפינו לתוצאות טובות יותר, מקווה למדליות בסופ"ש"

31.7.2024 / 16:29

מנכ"ל הוועד האולימפי הודה שבינתיים המשלחת לא עמדה בציפיות שהציבה לעצמה, אך הבהיר: "אנחנו בעיצומם של המשחקים ולפני שהתותחים הכבדים שלנו נכנסו למעגל"

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

המשחקים האולימפיים יצאו לדרך בשבת בבוקר, אבל עד כה לא הגיעו בשורות מהמשלחת הישראלית. גפן פרימו הגיעה לבית הניחומים ולא הייתה רחוקה מעלייה לקרב על מדליית הארד, אך בסופו של דבר נכנעה והמשלחת הישראלית ממשיכה לקוות למדליה הראשונה בפריז.

היום (רביעי), זמן קצר לאחר ששיוט המרתון של שרון קנטור בוטל בעיצומו ולצערה הרב התפספסה הזדמנות פז להיצמד למוליכה אמה ווילסון, מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג נשאל על הסיטואציה האכזרית שאליה נקלעה קנטור, ששני שיוטים בהם הוליכה לאורך התחרות בוטלו בעיצומם: "אנחנו לא באים בתלונות, גם שרון וגם תום (ראובני, י.ט) מציגים יכולת מאוד טובה ונמצאים בצמרת. הם מהטובים בעולם והם יהיו כמו שצריך כשיהיה שיוט. החבר'ה שלנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה".

ארטיום דולגופיאט בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה. צילום: GABRIEL BOUYS/AFP, עיבוד תמונה
"ציפינו ליותר, אבל זה לפני כניסת התותחים הכבדים"/עיבוד תמונה, צילום: GABRIEL BOUYS/AFP

כשהתבקש לוסטיג לספק סיכום ביניים אחרי כמעט חמישה ימים מלאים במשחקים האולימפיים, הודה: "ציפינו לתוצאות יותר טובות, אבל אנחנו ממש בעיצומם של המשחקים ולפני שהתותחים הכבדים שלנו נכנסו למעגל. אני מקווה שבסוף השבוע הזה נזכה במדליות, כי יש לנו את הג'ודו, כמובן את ארטיום דולגופיאט וגם בשחייה אני מקווה שנצליח להעפיל לעוד גמר ולפנינו גם ההתעמלות האומנותית. חד משמעית ציפינו לתוצאות יותר טובות, אבל זו תחרות לטווח ארוך ואנחנו מקווים שבסופו של דבר נחזור עם מה שציפינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully