וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע הפרידה? נדאל הפסיד גם עם אלקראס והודח מצרפת

אחרי שהפסיד בטורניר היחידים, השור הספרדי הפסיד בטורניר הזוגות לרג'יב ראם ואוסטין קראייצ'יק וככל הנראה נפרד סופית ממשטח החימר האהוב עליו. ג'וקוביץ' ושביונטק ניצחו

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' עלה היום (רביעי) לרבע גמר טורניר הטניס בפריז והוא ממשיך בדרך האפשרית למדליית זהב אולימפית ראשונה בקריירה. קצת אחריו, גם קרלוס אלקראס טייל לשלב שמונת האחרונים. בנשים, איגה שביונטק שחולמת גם היא על זהב ראשון, הבטיחה את מקומה בחצי הגמר.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי. GettyImages
ממשיך לעשות את שלו. ג'וקוביץ'/GettyImages

גברים

ג'וקוביץ' ניצח 5:7, 3:6 את דומיניק קופפר הגרמני וברבע הגמר הוא ישחק נגד סטפנוס ציציפאס היווני, שמדורג 8 בטורניר. הסרבי המדורג 1 בטורניר זכה במדליית ארד באולימפיאדת אתונה 2008. ציציפאס עצמו גבר 5:7, 1:6 על סבסטיאן באס מארגנטינה.

מדליסט הזהב מטוקיו סשה זברב (גרמניה) יצטרך לעבור את אלכסיי פופירין האוסטרלי כדי להמשיך במסע ההגנה על התואר אלוף אולימפי. אם יעפיל, המדורג 3 בפריז יתמודד מול לורנצו מוזטי (11, איטליה) שהדיח את טומי פול (7, ארה"ב) בתום 4:6, 5:7.

קרלוס אלקראס, 2 בטורניר, הבטיח בעצמו את הכרטיס לרבע הגמר. הספרדי משחק ניצח ללא קושי מיוחד את רומן סאפיולין הרוסי, שמתחרה תחת דגל נייטרלי, עם 4:6, 2:6 בתוך שעה וחצי. הספרדי הנהדר ישחק בסיבוב הבא מול טומי פול (ארה"ב) שגבר 6:7(6:8), 3:6 על קורנטן מוטה (צרפת).

פליקס אוז'ה עליאסים הקנדי הפתיע את דניל מדבדב המדורג חמישי עם 3:6, 6:7. הוא יפגוש ברבע הגמר את קספר רוד (6, נורבגיה) שגבר בקלות 3:6, 4:6 על פרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
קרלוס אלקראס חוגג פריז 2024. רויטרס
בקלילות. אלקראס/רויטרס

אחרי שהודח מטורניר היחידים, רפאל נדאל נפרד מהחימר האהוב עליו בצרפת גם בטורניר הזוגות. השור הספרדי הודח יחד עם קרלוס אלקרס ברבע הגמר אחרי הפסד 6:2, 6:4 לרג'יב ראם ואוסטין קראייצ'יק. אלקראס ימשיך כמובן בטורניר היחידים, אבל עבור נדאל זו היתה אולי הופעת פרידה אחרונה בהחלט ממשטר החימר שהוא כה אהב וזכה באינספור תארי רולאן גארוס.

רפאל נדאל, קרלוס אלקראס טניסאים ספרדים, פריז 2024. רויטרס
איזו אכזבה. נדאל ואלקראס/רויטרס

נשים

העולה הראשונה - והמפתיעה, יש לומר - לחצי הגמר הייתה אנה שמידלובה הסלובנית (67 בעולם), שהדיחה את אלופת ווימבלדון המכהנת ברבורה קרייצ'יקובה בזכות 4:6, 2:6. היריבה הבאה של שמידלובה תהיה מרתה קוסטיוק (12, אוקראינה) או דונה וקיץ' (13, קרואטיה).

איגה שביונטק פריז 2024. רויטרס
בחצי הגמר האולימפי לראשונה בקריירה. שביונטק/רויטרס

שביונטק (1, פולין) העפילה לראשונה בקריירה שלה לחצי גמר הטורניר האולימפי והפכה לראשונה מארצה שעושה זאת. אחרי שיריבתה האמריקאית, דניאל קולינס (8), פרשה בפיגור 4:1 במערכה השלישית. המועמדת המובילה לזכייה ניצחה במערכה הראשונה 1:6, קולינס חזרה עם 2:6 בשנייה, אבל התקשתה להמשיך. שביונטק תפגוש את צ'ינוון ז'נג הסינית, ששמה קץ לקריירה של אנג'ליק קרבר. ז'נג, 6 בטורניר, התגברה על פיגור מערכה וניצחה 7:6(4), 4:6, 6:8 כעבור יותר משלוש שעות מול הגרמנייה שהודיעה על פרישה בסיום התחרות, והודחה גם בטורניר הזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully