וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה גושן והרגע "המבלבל" עם היריבה הטורקייה: "אין דם רע"

31.7.2024 / 13:20

הישראלית לחצה את ידה של אוגל ברגע של מבוכה. אחרי שהודחה היא מסכמת את הופעתה בפריז ומחזיקה אצבעות ללניר והרשקו: "מאמינה בהן"

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

מאיה גושן הודחה היום (רביעי) בשמינית הגמר של תחרות הג'ודו בקטגוריית המשקל עד 70 ק"ג באולימפיאדת פריז 2024. גושן ניצחה יריבה מטורקיה בסיבוב הראשון, אבל לאחר מכן הפסידה למארי איב גאייה הצרפתייה וסיימה את דרכה.

בקרב מול פידן אוגל הטורקייה, השיגה גושן ווזארי וניצחה. בסיום הקרב נרשמו כמה שניות קצת מביכות: גושן רצתה ללחוץ את ידה של אוגל, שהלכה לאחור ונראה היה שהיא מסרבת. הטורקייה התעשתה, והתחילה לגשת לגושן, שבעצמה פנתה לאחור כי חשבה שאוגל לא רוצה ללחוץ את ידה. לבסוף השתיים "הצליחו" להגיע אחת לשנייה בתזמון הנכון וסיימו את הסיפור עם לחיצה קצרה.

"זה היה קצת מבלבל", סיפרה גושן אחרי ההדחה. "אחרי הקרב באתי ללחוץ לה את היד, וגם לפני הקרב לחצנו ידיים. אין דם רע בינינו, אין שום דבר".

הג'ודוקא הישראלית מאיה גושן (בלבן) בקרב מול פידן אוגל הטורקייה באולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
רגע של מבוכה. גושן מול אוגל הטורקייה/רויטרס

גושן סיכמה את הופעתה בפריז ואמרה: "הקרב השני הלך קשה. חשבתי על הקרב כבר לפני כן, והאמנתי שבאולימפיאדה כמו באולימפיאדה, הכל יכול לקרות ואפשר לנצח את כולם, אבל זה לא הלך".

על הפציעה שסחבה בפריז: "אף אחד לא מגיע לאולימפיאדה ב-100 אחוז. לכל אחד יש משהו, אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה, אני לא חושבת שהפציעה שלי השפיעה. עכשיו הפנים לתחרות הקבוצתית עם רז, ענבל ופיטר. נעבור להתכונן לתחרות הזאת. אני אומנם סיימתי את חלקי בתחרויות האישיות, אבל כולנו בנבחרת הנשים תומכים בענבר (לניר) ורז (הרשקו). אני מאמינה בהן מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מאיה גושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully