וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייס בראון חתם בעירוני נס ציונה: "זו הולכת להיות עונה נהדרת"

הגארד האמריקאי, 27, 1.91, הצטיין בשנה שעברה בבורג הצרפתית. טפירו: "הוא מתאים מאוד למה שאנחנו בונים השנה בנס ציונה"

דריבל, 30.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

עירוני נס ציונה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד ברייס בראון. האמריקאי בן ה-27, 1.91 מטר, שיחק בעונה שעברה בבורג שהגיעה לגמר היורוקאפ ולחצי גמר הפלייאוף בצרפת. הוא העמיד ממוצעים של 10.2 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו1.1 אסיסטים למשחק בליגה הצרפתית. בראון שיחק בעבר גם בבשיקטאש הטורקית ושצ'צ'ין הפולנית - איתה שיחק נגד נס ציונה במהלך עונת 2022/23. את קריירת המכללות העברי באובורן.

בראון אמר: "אני מתרגש מאד להצטרף לנס ציונה, ומחכה כבר לפגוש את חבריי לקבוצה ולשחק כדורסל נהדר יחד. אני בעיקר מחכה לשחק בפני האוהדים הנהדרים ששמעתי עליהם כל כך הרבה - ואני מחכה להרגיש את האנרגיה שלהם במשחקים ולהיות חלק מהקהילה הכתומה. זו הולכת להיות עונה נהדרת!"

ברייס בראון. Aurelien Meunier, GettyImages
ברייס בראון/GettyImages, Aurelien Meunier

המנהל המקצועי מאיר טפירו: "אני שמח שהחתמנו שחקן כמו ברייס שבא עם רזומה של קבוצות מנצחות. ברייס שחקן שיכול לקלוע במגוון דרכים, והקהל בנס ציונה יהנה ממנו מאוד. הוא מתאים מאוד למה שאנחנו בונים השנה בנס ציונה"

מאמן הקבוצה עמית שרף: "לא קל להביא שחקן משמעותי מקבוצה שהגיעה לגמר היורוקאפ, אבל מאיר וההנהלה עשו עבודה גדולה וגרמו לזה לקרות. ברייס הוא סקורר ברמות הגבוהות ביותר, שמשלב אתלטיות ומגרש פתוח, קליעה, ויכולת אחד על אחד. אצלנו אני מאמין שיעשה את הצעד הבא בקריירה ויהיה גם יוצר לאחרים. מעבר ליכולות שלו, ברייס היה בקבוצות מנצחות לאורך כל הקריירה. אני בטוח שהוא יעזור לנו להוביל את הקבוצה למקומות שאנחנו מכוונים אליהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully