וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל הפתיע את אנשי מכבי ת"א, התלבטות מי יעלה בכנף ימין

31.7.2024 / 11:58

הקשר לא שיחק כחצי שנה, אבל הגיע בכושר גופני טוב וברמת מוכנות גבוהה ונמצא בתמונת ההרכב לסטיאווה בוקרשט (21:00, ספורט1). דן ביטון מועמד ל-11 גם כן. סיסוקו צפוי לנחות עד מחר בישראל

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב חולמת על הכסף הגדול של ליגת האלופות, אבל בדרך לחלום עליה קודם כל לחלוף על פני סטיאווה בוקרשט הרומנית, בסיבוב המוקדמות השני של המפעל (21:00, ספורט1). למשחק הערב יש משמעויות גדולות, מקצועיות וכלכליות, כי אם הצהובים יעברו לשלב הבא הם מבטיחים לעצמם לפחות השתתפות בקונפרנס ליג, אם וכאשר יודחו בהמשך ממוקדמות האלופות וגם מפלייאוף הליגה האירופית.

אחרי 1:1 במשחק הראשון ברומניה, יארחו הערב הצהובים את הגומלין באצטדיון בוז'יק ארנה בבודפשט שבהונגריה. במועדון קיימת אופטימיות גדולה לגבי המשחק הערב, כאשר ספרטה פראג הצ'כית שהשלימה אמש את המשימה מול שמרוק האירית ממתינה למנצחת בסיבוב הבא.

על פי האימונים האחרונים והתרגול הטקטי באימון המסכם אמש, נראה שהמאמן ז'ארקו לאזטיץ' צפוי להמשיך עם הרכב כמעט זהה להרכב שפתח במשחק הראשון, עם שינוי אחד בעמדת הכנף הימנית. ההתלבטות של המאמן הסרבי היא בין דן ביטון שנכנס המחליף ובין שגיב יחזקאל, שרק הצטרף בשבוע שעבר ובאימונים הפתיע מאוד את אנשי הקבוצה בכל הנוגע לכושר הגופני ורמת המוכנות בהם הוא נמצא, בהתחשב בעובדה שלא שיחק כדורגל כחצי שנה והתאמן לבדו. יחזקאל עשוי להיות השפן של לאזטיץ' הערב, אם הסרבי יבחר לפתוח איתו ולא עם ביטון שבמשחק הקודם עלה מהספסל וכבש.

לצד ההכנות למשחק מול בוקרשט, ממשיכים אצל אלופה במאמצי החיזוק והחתמת הזרים לקראת המשך המשחקים. הקשר איסוף סיסוקו, שהודח אמש עם נבחרת מאלי מהמשחקים האולימפיים, סיכם את תנאיו לשלוש עונות במדי אופציה לעונה נוספת והוא צפוי להגיע לישראל היום או מחר לטובת בדיקות רפואיות וחתימה כדי שראשי הקבוצה יספיקו לרשום אותו לסיבוב המשחקים הבא באירופה. במקביל ממשיכים הניסיונות לסגור את עסקת שאילתו של ווסלי פטאצ'י מסנטוס הברזילאית, אם כי לא נרשמה התקדמות ביממה האחרונה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שגיב יחזקאל, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
השפן של לאזטיץ'? יחזקאל באימון המסכם בבודפשט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאימון המסכם אמש בהונגריה הגיע קשר העבר של הקבוצה ניקולה מיטרוביץ', הסרבי שמתגורר כיום בבודפשט. מיטרוביץ' פגש באימון בין השאר את דור פרץ וערן זהבי שאיתם שיתף פעולה במכבי תל אביב וגם את לאזטיץ', איתו שיחק בפרטיזן בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully