וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקנדל החדש של מסוט אוזיל: קורא להשמדת מדינת ישראל

כדורגלן העבר הפשיסט עלה מדרגה אחרי שבעבר כבר פרסם והדהד מסרים אנטי-ישראליים. אוזיל מקורב מאוד לנשיא טורקיה ארדואן

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

כדורגלן העבר מסוט אוזיל, שוב מביע דעות אנטי-ישראליות והפעם העלה לסטורי שלו באינסטגרם תמונה של מפת ישראל עם איקס אדום על המילה "ישראל" וכיתוב "פלסטין" מתחתיה. אוזיל פרסם והדהד בעבר הרבה מאוד מסרים נגד ישראל, אבל תמיכה בהשמדה שלה היא עליית מדרגה.

אוזיל נולד וגדל בגרמניה למשפחה שהיגרה מטורקיה. הוא ייצג את נבחרת גרמניה וגם זכה איתה במונדיאל 2014, אבל בשנים האחרונות הפך לדמות מאוד לא אהובה בארץ בה נולד. הוא הביע תמיכה בלתי מסויגת ברודן הנפשע רג'פ ארדואן, טען שבגרמניה נוהגים בו ב"גזענות וחוסר כבוד" ולא מזמן חשף קעקוע שבעצם מביע תמיכה "הזאבים האפורים".

מדובר בארגון טרור בעל אופי פשיסטי, גזעני ולאומני, שעלה לכותרות ביורו 2024 אחרי שמריח דמירל מנבחרת טורקיה ביצע הצדעה שלו והורחק משני משחקים. לאורך שנים נחשדו חברים בו בפעילות טרור, בעיקר נגד פעילי שמאל טורקים ומוסדות כורדיים.

"הזאבים האפורים" תומכים ברעיון הקמת ישות מדינית-טורקית מהבלקן במערב ועד סין במזרח ומחזיקים באידיאולוגיה גזענית בעיקר נגד כורדים, יוונים, ארמנים ויהודים. הארגון תרגם לטורקית ודאג להפצתו של הספר "מיין קאמפף" של אדולף היטלר ומפיץ גם תאוריות אנטי-יהודיות כמו "הפרוטוקולים של זקני ציון".

נשיא טורקיה ארדואן לצד מסוט אוזיל ביציע. GettyImages
אוזיל ליד ארדואן/GettyImages
הסטורי של מסוט אוזיל. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אוזיל/צילום מסך, אינסטגרם

אוזיל בן ה-35 רשם 92 הופעות בנבחרת גרמניה ושיחק בשאלקה, ורדר ברמן, ריאל מדריד, ארסנל, פנרבחצ'ה ובשאקשהיר. הוא פרש ב-2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully