וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו עשוי להיעדר תקופה ארוכה, ריאל מדריד לא תצרף עוד שחקנים

בלם הרכש של מנצ'סטר יונייטד נצפה על קביים ובאנגליה מדווחים על חשש מפציעה לא פשוטה. אנצ'לוטי שרצה אותו זמן רב, הבהיר שהסגל לעונה הקרובה סגור

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד/צילום: רויטרס. עריכה: ניר חן

מנצ'סטר יונייטד רכשה את לני יורו עבור כ-60 מיליון יורו רק לפני כשבועיים, אחרי שגברה על ריאל מדריד במאבק יוצא דופן על שירותיו. לצערה הרב, כבר עתה היא חוששת שהוא יחסר לה למשך תקופה ארוכה, כי הלילה (בין שלישי לרביעי) תועד הבלם בן ה-18 כשהוא נעזר בקביים.

יורו נפגע בתחילת השבוע בהפסד לארסנל במסע המשחקים בארצות הברית ומנצ'סטר יונייטד בשלב זה לא עדכנה מהי חומרת הפציעה. לפי כלי התקשורת באנגליה, במועדון טענו שהם מאבחנים את הפגיעה וסירבו לפרט מעבר לכך. המאמן אריק טן האח עשוי להתייחס לכך במסיבת עיתונאים שיערוך ביום חמישי בלילה, אבל ניתן להעריך שצפויה תקופת החלמה לא קצרה בפניו.

ייעדר תקןפה ארוכה? יורו על קביים

יורו כאמור חתם במנצ'סטר יונייטד על חוזה ארוך טווח אחרי שריאל מדריד סירבה לשלם עבורו את הסכום שדרשה ליל. הבלאנקוס היו בעקבות הבלם הצעיר במשך תקופה ארוכה, אבל על פי הדיווחים לא הסכימו לשלם מעל 40 מיליון יורו.

עם זאת, לאלופת אירופה אין כוונה להחתים בלם אחר במקומו. למעשה לפי המאמן קרלו אנצ'לוטי, הסגל לעונה הקרובה סגור ולא ישתנה: "לא נחתים יותר שחקנים", אמר המאמן קיבל לסגל שלו הקיץ את קיליאן אמבפה ואת אנדריק הברזילאי שמצטרף מפלמייראס כשנה וחצי אחרי שנרכש מפלמייראס.

לגבי עמדת הבלם הוסיף אנצ'לוטי: "ואייחו חוזר, אלאבה מחלים מפציעה ואנחנו בוחנים את שחקני האקדמיה שלנו. אני לא חושב ששחקנים יעזבו, כי אף אחד לא רוצה לעזוב. יש לנו סגל יוצא מן הכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדר מיליטאו, ריאל מדריד. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
ריאל בונה עליו אחרי שהתאושש מפציעה קשה. מיליטאו/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

לאור דברי המאמן ועל אף אי צירוף יורו ועזיבת נאצ'ו, ריאל תסתפק בבלמים אדר מיליטאו שבעצמו התאושש מפציעה קשה וארוכה, אנטוניו רודיגר, חסוס ואייחו ששב מהשאלה בגרנאדה ודייויד אלאבה כאשר יחלים מהפציעה - אם כי לאחרונה פורסם שצפי חזרתו של האוסטרי הוא רק לקראת 2025. משמעות הדבר היא שגם אלפונסו דייוויס מבאיירן מינכן שהוזכר כמועמד לחיזוק הקבוצה, לא יצטרף בקיץ הקרוב לבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully