וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יום היסטורי: "יש עומק עצום לשחייה הישראלית"

31.7.2024 / 10:00

בבוקר שאחרי הופעת השליחים בגמר ה-4X200 חופשי, בנבחרת יודעים שיכלו לתת יותר אבל לא שוכחים את התמונה הכוללת, והמעודדת: "מעט מדינות שלחו 17 שחיינים שעמדו בקריטריון". כעת לוקטב מכוון לשבירת השיא, ובמשלחת מחכים שגם גורבנקו תוריד לחץ

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

בבוקר שאחרי הגמר ההיסטורי ב-4X200 חופשי, בנבחרת הישראלית בשחייה בפריז מרגישים מצד אחד שיכלו לתת הופעה טובה יותר בגמר, אחרי שבחצי הגמר אתמול בצהריים עשו זמן טוב יותר. מצד שני, רואים בנבחרת את התמונה בצורה כוללת יותר, כפי שביטא דניס לוקטב, אחד מרביעיית השליחים.

לוקטב בן ה-24, שמחזיק בשיא ישראל ב-200 מטר חופשי (1:46.17), סיפר בהתרגשות אמש את מה שהוא וחבריו מרגישים.

"אני חושב שאין עוד הרבה נבחרות כאן בשחייה, עם 17 שחיינים ושחייניות שעמדו בקריטריון. ישראל שלחה לכאן 17 שחיינים וזו כמות מכובדת מאוד. אני שמח שעשינו גמר, גם אם הוא בזמנים פחות טובים. אני חושב שהגיע הזמן שאני וחבריי נרד מ-1:46 דקות, וכאשר נעשה את זה, נוכל לייצר במשחה הזה שיא ישראלי חדש וזה יתבטא גם בגמרים של אליפויות חשובות. יש עומק עצום לשחייה הישראלית היום, וזו תוצאה של עבודה קשה. אני כבר מחכה לאליפות ישראל כאשר כולנו נתחרה אחד בשני ב-200 מטר חופשי, נמשוך אחד את השני ונשבור את השיא הישראלי שלי".

בר סולובייצ'ק, תומר פרנקל, גל כהן גרומי ודניס לוקטב רביעיית השליחים של ישראל. הוועד האולימפי בישראל
הרבה סיבות לאופטימיות. נבחרת השליחים/הוועד האולימפי בישראל

כעת ממתינים במשלחת הישראלית להמשך תחרויות השחייה, כשאנסטסיה גורבנקו שעדיין סוחבת את האכזבה מאי העפלה לגמר ה-400 מטר מעורב אישי, תחזור להתחרות ותנסה לתקן את הרושם.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully