וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי קיבל תוכנית אימונים מיוחדת: "אהיה כשיר תוך 10 ימים"

הקשר החדש של אומוניה ניקוסיה עשוי לערוך את הופעת הבכורה ביום חמישי הבא במוקדמות הקונפרנס ליג, אם חבריו לא יפסידו בגומלין בגאורגיה. ומי הישראלים שאיתם התייעץ על המעבר?

דריבל, 30.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

אוהדי מכבי חיפה קיוו לראות את עומר אצילי חוזר למדים הירוקים, אולי גם אלו של בית"ר ירושלים פנטזו לזמן קצר על חזרה שלו, אבל הקשר ששוחרר מאל עין נשאר מעבר לים וחזר דווקא לקפריסין, הפעם לאומוניה ניקוסיה - יריבתה העירונית של אפואל שבמדיה שיחק בעבר.

בריאיון בראשון שהעניק לאתר הרשמי של אומוניה, אמר הקשר בן ה-31 שחתם לשנתיים: "אני מתרגש להיות פה ומהמטרות שהציב המועדון, ומקווה מאוד שנצליח לעמוד במשימות. שחקנים ישראלים ששיחקו באומוניה המליצו לי להגיע לפה ואני מתרגש להיות חלק. עם מי דיברתי? יובל שפונגין ואמיר עגייב".

עומר אצילי שחקן אומוניה ניקוסיה. אומוניה ניקוסיה, צילום מסך
אצילי בהצגתו באומוניה. ייכנס לכושר בהדרגה/צילום מסך, אומוניה ניקוסיה

אצילי כאמור ישחק באפואל בעבר וכשנשאל אם הוא מכיר את אומוניה אמר: "כמובן, גם שיחקתי נגדה ואני מכיר היטב את הליגה הקפריסאית. אני מודע לציפיות ולמטרות של המועדון ומוכן לכך. צפיתי בקבוצה ובאוהדים ואני יודע למה לצפות, גם מהשיחות שערכתי עם שחקנים שהיו כאן, אז אני מאוד מתרגש".

כשנשאל על כושרו הגופני מכיוון שלא ערך הכנה לעונה עם אל עין, אמר: "אני בסדר. אתחיל להתאמן עם הקבוצה עכשיו ואני מאמון שתוך עשרה ימים אכנס לכושר. אני מודה לאוהדים על כל ההודעות ששלחו לי ועל התמיכה ואני לא יכול לחכות לעלות על המגרש".

בהמשך לדבריו של הקשר על כך שהוא מאמין שיהיה כשיר תוך 10 ימים, בקפריסין דווח כי נבנתה עבורו תוכנית אימונים מיוחדת כדי שייכנס לכושר בהדרגה. "אומוניה מאוד רצתה את אצילי, המועדון עשה גם מאמץ מבחינה כלכלית כדי לצרף אותו וזה מראה על השאיפות העונה. הוא מבחינת המועדון שחקן שיכול לעשות את ההבדל".

כמובן שאצילי לא יהיה בסגל אומוניה ניקוסיה מחר (חמישי, 20:00) במשחק הגומלין מול טורפדו כותאיסי הגאורגית בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג. במשחק הראשון בקפריסין ניצחה אומוניה 1:3 והיא תקווה להעפיל שלב, כך שאולי הבכורה של אצילי תהיה ביום חמישי הבא מול פהרבאר ההונגרית או סומגאיט האזרית. הליגה הקפריסאית תחל רק ב-24.8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully