וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב או סטיאווה? את שתיהן צריך לעבור"

ספרטה פראג תשלח נציגים למשחק בבודפשט, ממנו תצא היריבה הבאה שלהם במוקדמות האלופות. ברומניה בטוחים: "מכבי ת"א פגיעה, סטיאווה פייבוריטית"

דריבל, 30.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מכבי תל אביב תעלה הערב (רביעי, 21:00, ספורט1) לכר הדשא באצטדיון בוז'יק בבודפשט בידיעה שגם אם תנצח את סטיאווה בוקרשט, בשלב הבא של מוקדמות ליגת האלופות תחכה לה משוכה גבוהה.

ספרטה פראג השלימה אמש ניצחון 2:6 על שמרוק רוברס בסיכום שני המפגשים עם 2:4 ביתי, וממתינה למנצחת בין אלופת ישראל לאלופת רומניה שסיימו ב-1:1 במשחק הראשון בבוקרשט.

מבחינתם של הצ'כים, אין העדפה מיוחדת לקראת המשחק הערב. "מבחינתי זה לא חשוב אם היריבה הבאה היא מכבי תל אביב או סטיאווה בוקרשט. יש לנו מטרות גבוהות יותר, ואת שתיהן צריך לעבור", אמר שחקן ספרטה דויד פאבלקה.

מאמן ספרטה לארס פריס נשאל גם כן האם יעדיף את מכבי תל אביב או סטיאווה, והגיב בחוסר סבלנות. "יש מספיק אנשי צוות מסורים סביבי שיעקבו אחר שתי הקבוצות הללו. במשחק בבודפשט חלק מהם יהיו ביציע כדי ללמוד אותן. שיחקנו המון משחקים עד כה ומצפים לנו עוד משחקים רבים עד אז, כך שאני לא יכול לומר את מי מעדיף, כי אני פשוט לא מספיק מכיר את הקבוצות הללו".

שחקני מכבי תל אביב. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
משוכה גבוהה בדרך. שחקני מכבי תל אביב/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

כך או אחרת, ברומניה משוכנעים שסטיאווה מגיעה למשחק הערב כפייבוריטית. שחקן העבר יונל דנצ'יולסקו אמר אתמול בטלוויזיה הרומנית: "המשחק הראשון בבוקרשט הוכיח שמכבי תל אביב קבוצה פגיעה, שסטיאווה יכולה וצריכה לנצח. היא רק צריכה להפעיל עליה קצת לחץ. אני מאמין שהסיכויים של סטיאווה לעלות גבוהים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully